"NABI MUHAMMAD S.A.W ADALAH CONTOH TELADAN YANG TERBAIK DI BUMI DAN DI LANGIT"-CPK

21 December 2009

Mengapa Kita Selalu Sakit Hati?


Kita selalu sakit hati, tak kira masa dan tempat.

Di jalan raya, kita sakit hati bila ada pemandu kurang ajar misalnya memotong di sebelah kiri kemudian masuk semula di hadapan kita.Kita sakit hati tu, adakah disebabkan oleh pemandu lain kurang ajar?

Di perhentian bas, kita sakit hati bila masa bas berhenti ramai yang berebut nak naik bas, kemudian ada sorang tu siku kepala kita lalu kita jatuh dan tak dapat naik bas tu.Adakah kita sakit hati tu sebab orang yang siku kepala kita tu atau sebab kepala kita kena siku, atau sebab kita jatuh atau sebab tertinggal bas?


Waktu malam, bila kita nak tidur, tetiba anak atau bapak jiran kita pasang radio atau berkaraoke dengan kuat sehingga tidak dapat tidur, sakitnya hati kita.Adakah kita sakit hati sebab tidak dapat tidur atau sebab jiran pasang radio kuat atau sebab jiran tak berhati dan perasaan?


Kita baru beli kereta, kemudian bila pergi supermarket kita pun parking di tempat yang betul dan kita rasa selamat.Tetapi sakitnya hati tidak terkata bila nak balik lepas membeli belah kita lihat bumper kereta sudah dilanggar lari oleh entah sesiapa kita tak tahu.Adakah kita sakit hati sebab kereta kita dah tak eluk atau sebab orang langgar itu lari atau orang itu tak bertanggung jawab atau apa?


Aduh!...letihlah kalau nak cerita pasal kita sakit sakit hati ni.Semua orang boleh cerita dalam sebulan, berapa ratus kali kita sakit hati.Cukuplah empat itu sebagai bahan berfikir.




Sebenar-benarnya, mengapalah agaknya kita selalu sakit hati seperti empat contoh yang cpj berikan?Jawapan mengikut minda cikgupj ialah; "SEBABNYA HATI KITA BERPENYAKIT' "Bila hati berpenyakit maka sudah tentulah akan rasa sakit walaupun disentuh sikit sahaja, apalagi kalau di 'tusuk'dan di 'lanyak' hati kita sesuka hati orang.


Bagi orang yang hatinya tidak berpenyakit, apa-apa sahaja berlaku dia tidak akan sakit hati, dia akan redho dan sabar, kerana dia tahu bahawa semua itu tidak terlepas daripada kehendak dan izin Allah juga.


Hati yang sihat menurut Al-Imamul Ghazali dalam kitab 'Arba ina fi usuluddin'. :

i)Taubat dari segala dosa
(ii)Takut akan ALLAH
(iii) Zuhud
(iv) Sabar
(v) Syukur
(vi) Ikhlas
(vii) Tawakkal
(viii) Kasih akan ALLAH
ix) Redha dengan kada ALLAH
(x) Mengingati akan mati. 


Cpj: Anda Bagaimana?

20 comments:

  1. Sebab takda sapa nak komen 1st drp petang tadi entri masuk...jadi aku ambik peluang ni...maapkan aku yer semua?

    Bukan apa aku cian cpj susah-2, penat je taip entri, kang takda komen cam takda sapa sudi baca artikel dia pulak? ..dia nak tahu gak ada ker sapa baca entri dia, puas ati ker, sakit ati ker?...tu pasal kita yg baca entri kena komen sikit..sebagai penghargaan/token..jaga ati kawan maa...apa ada susah? At least pun lu olang tlih situ "NO COMMENT" ..hah kan ker senang...cpj pun tak sakit ati....hehehe... insyaAllah dia tak terasa hati /marah pun, sejak 2 menjak dia perhati & belajar sifat kucing-2 dia yg byk baik lagi 'cool' tu.

    Back to topic...ada sapa entah kata (tak ingat aku kejap ni), hati kita ni cukup untuk 1 cinta saja...tak cukup muat /tak leh jadi untuk 2 cinta dlm 1 hati...kalau hati dah ada 1 cinta iaitu Allah / Islam / akhirat ...hat lai tu hampeh saja pada dia...dia leh take it for granted....tu yg asyik cinta ler...rasionalnya begitu ler, kita tak terkesan dgn perkara-2 lain bila hati kita tumpu 1 perkara...contoh, bila solat...ada ker perlu kita nak ingat hat yg lain selain DIA? Ingat kerja tak habis lagi, mereka entah sapa-2 ler, aweks, duit etc.

    Begitu gak, kalau kita tumpu buat 1kerja, kemungkinan kita tak terjejas tumpuan kita kpd perkara lain, even, gempa bumi pun kita relek je..teruskan kerja. Tu 'earth quake' skala Ricter rendah ler kot...kalau dah skala 6 pegi 8 Rickter, kot ada sapa-2 boleh tenang aje buat kerja dia atau terus solat, etc...wah! hebat sungguh tu, aku nak mintak sai autograf ler camtu...hehehe..apa-2 pun, kena check mental dia dulu...baru check iman dia...hehe

    bottomline is...kekuatan hati tu bagai-2 tahap..cam iman ler...cam tahap ilmu..ada makam-2 dia...usaha ler cari hati camna kita nak/ sesuai tahap kita sekarang...Ujian tu bagai-2 sesuai tahap iman & kekuatan hati kita..InsyaAllah....tak semua leh senyum aje bila kena musibah/ dirundung malang...cpj boleh ker? Aku pun...hehe...Tu belum tahap kita boleh terima kasih & bersyukur kpd Allah kerana didatangkan musibah .. cam para sahabat (r.a) Rasulullah s.a.w., tak silap aku...Abu Dzar kot...kalau salah nama jgn cpj sakit hati ya?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. Terima kasih hanz, sebab hanz baik HATI, nak jaga HATI kawan supaya kawan tak sakit HATI.kihkihkih...tak timbullah soal orang tak komen entri kita, kita terasa hati atau sakit hati.Itulah yang kita duk muhasabah diri ni, supaya kita tidak selalu memandang orang lain dengan pandangan yang negatif.Kan "bukan kerana nama..."Cpj tak kisahlah orang nak komen atau tidak, cuma kalau ada orang komen, kita boleh menambahkan lagi ilmu untuk bermuhasabah dan bermujahadah.Sebab apa saja yang orang lain kata, semuanya boleh menjadi sesuatu yang bermanfaat kepada kita.Contohnya kalau ada orang kata cpj bodoh atau bangang, sebenarnya itu bermanfaat juga bagi cpj sebab cpj dapat pahala dengan sabar terhadap tohmahan itu.Jadi cpj akan pandang itu sebagai positif.Kalau hanz selalu komen awal atau buat komen hatrik, itu lagilah banyak manfaatnya.Kalau orang kutuk pun ada manfaat,apa lagi orang suka dan berbicara dengan mesra dan ceria.Jadi pendekkatanya kita kenalah latih hati kita menerima apa jugak yang berlaku sebagai sesuatu takdir yang baik untuk kita, cuma kadang-kadang kita menilai berdasarkan buruk lahiriyahnya kerana kita tidak memahami HAKIKAT sesuatu kejadian itu, hakikat itu di sisi Tuhan, kalau kita jauh dari Tuhan, manalah kita nak memahaminya kan?
    Semoga dari hari kesehari persahabatan dan pergaulan kita dengan manusia dan alam@makhluk Tuhan secara suci, tulus dan ikhlas membuka selapis demi selapis hijab yang mendindingi kita dari segala rahsia murni yang dihiasi cahaya terang benderang.

    ReplyDelete
  3. salam....cikgupj,


    kita janganlah selalu sakit hati..
    Hal paling utama adalah belajar memaafkan kesalahan orang lain. Kerana memaafkan adalah sesuatu paling baik dalam sebuah hubungan.Kita harus mempercayai diri sendiri agar merasa bebas berbuat.

    Jangan bertanya bagaimana rasanya sakit hati. Jangan pula bertanya siapa yang membuat hati terasa pedih, perih, dan ngeri. Susah untuk diungkapkan, tapi sangat jelas menyayat dada di bahagian dalam..

    Sakit hati adalah sakit dari segala sakit. Mungkin kita selalu mengalaminya. Sakit hati tidak selalu disebabkan oleh putus cinta, tetapi boleh juga disebabkan oleh perbezaan pendapat atau pertentangan dengan teman atau anggota keluarga. Namun, sakit hati hampir sama rasanya dengan putus cinta,.

    al

    ReplyDelete
  4. Hmm... kekadang susah nak kawal diri dari sakit hati terutama bila perbuatan seseorang tu membahayakan diri kita dan orang-orang sekeliling.

    Namun, kita masih lagi mengawal perbuatan dan lidah kita dari bertindak, kan... dan lama-kelamaan kita dapat memaafkannya. Kena ambil masa laa... (kak tie ni)

    ReplyDelete
  5. me insaf dgn kekurangan n kelemahan diri me yg inih.. salamm cikgu tewww

    ReplyDelete
  6. cpj@anak laut:Terima kasih anaklaut, memang benar kita kena belajar memaafkan orang.Tapi ada sikit yang cpj keliru tentang memberi kemaafan ni, kalau boleh anak laut atau sesapa tolong beri pencerahan kpd cpj.Soalannya adakah semua kesalahan orang kpd kita patut kita maafkan?Ada tak bentuk-bentuk kesalahan yang tidak patut kita maafkan?
    Buat masa ini cpj berpegang kepada; maaf atau tidak terpulanglah tetapi yang penting JANGAN SAKIT HATI.
    Cpj ucapkan lagi sekali terima kasih atas komen anak laut yang sangat bermakna buat cpj.

    ReplyDelete
  7. cpj@Tie:Memang benar kak tie,cpj pun bila berhadapan dengan pemandu yang terlalu melampau selalu tak sabar, siap dengan sumpah seranah lagi, lepas tu menyesal dan bertaubat...begitulah kita ni manusia biasa, namun dengan sedikit ilmu dan kesedaran yang kita ada, kita kenalah berlatih menyerap semua ketidakselesaan yang berlaku supaya tidak ada reaksi negatif yang keluar dari tingkahlaku kita.Itulah yang Nabi kata, dia diutuskan untuk menyempurnakan akhlak kita umatnya.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...cpj pun macam en_me jugak banyaklah kelemahan kita ni manusia biasa.Kinsafan kita terhadap kelemahan diri kita itulah satu kekuatan yang Allah beri kepada kita.

    en_me ni kelakar jugak, cpj sangat tertarik dengan cara penulisan en_me, cpj dah letakkan en_me untuk link.Terima kasih kerana sudi singgah dan komen.

    ReplyDelete
  9. sebab aku 'sakit ati' (hehehe) baca komen orang lain yg bagus-bagus belaka, aku pun menyibuk nak komen lagi ni...bagi laluan kat teman ok? terima kasih tuan pengerusi majlis, cpj.

    Pasal memberi kemaafan tu bagus gak tu..tu dalam kategori 'Sabar & Mencari redha atas sesuatu qadak qadar Allah (khasnya musibah)'...elok diamalkan setiap masa..moga-2 hati kita tenang walau tak menjamin kita boleh melupakan kesalahan orang tu kpd kita...tak boleehhh (hingga boleh jadi mustahil), selagi kita pakai otak kita yg tu jugak, tak mungkin lupa punya (teringat kisah Rasulullah tak brp layan sapa tu yg bunuh pak sedara Nabi Hamzah r.a. tu? Hindun ker sapa ker? Lain ler, kalau kita boleh tukar spare part otak baru, atau suntik/makan ubat tertentu, tu harus kita tak ingat dah salah orang tu kat kita...hehehe

    Kita yg Muslim tetap leh mudah sakit hati kalau takder amalan-2 atau praktis mengawal minda & hati...it comes along with practice, practice, practice...tak ada ujian atau cabaran, mana nak tau kita ni sabar ker tak sakit hati ker? InsyaAllah jika minda (mental) kuat & fizikal (perut kenyang, badan tak sakit-2) ok...tu pun kita dah boleh mula kawal emosi & tak mudah tersinggung/sakit hati (marah,kecewa, putus asa, cemuh, maki,dll) ...Kalau kita ada iman yg cukup kuat, insyaAllah lagi ler kita boleh kawal hati kita drp gangguan & cabaran, tak ler mudah hati disakiti. Sebab kalau kita perasan atau rasa kita tak brp bes kawal emosi/higga mudah sakit hati, tentu ada problem iman kita tang mana-2...masih ada perlu pembaik pulih & pembugaran iman...kot ler...cek ler balik.

    p/s: Bukan ker orang yg kuat tu adalah orang yg sabar & kawal amarah dia (yg tentu tgh sakit hati, marah dll) daripada bertindak bukan-bukan??

    ReplyDelete
  10. cpj@hanz:silakan,silakan...cpj sangat mengalu-alukan komen mike yang selalu membuka minda cpj, dan mike memang dah jadi tetamu tetap cpj(teman istimewa?)kihkihkih...nanti ada orang kena luku.Tak kisahlah walaupun kita berdua saja yang berbalas komen, namun sekiranya ada kebaikan ia tetap menjadi satu peluang untuk kita memperbaiki diri menjadi insan yang lebih baik.Itulah tujuan kita menghabiskan banyak masa di depan PC@Laptop.Tidaklah jadi amal yang sia-sia.Adapun apa yang hanz kata itu benar belaka, cpj amat tertarik tentang latihan.Banyak orang lupa bahawa hidup kita adalah latihan.Lebih banyak buat latihan, lebih tinggi markah yang kita akan dapat.Dulu masa hanz sekolah rajin tak buat latihan matematik?Berapa markah dapat?Tapi pasukan bola malaysiapun banyak juga buat latihan, tapi takpun sampai peringkat Asia, apalagi dunia.Sebab itu banyak faktur lain seperti yang hanz sebut tentang iman,ilmu, amal, kekuatan mental dan fizikal,kekuatan emosi dan kerohanian.Tapi ia tetap berpaksikan latihan.Jadi kesimpulannya dapatlah kita faham bahawa sekiranya kita nak berjaya, kita kena bersolat(latihan);Latihan fizikal, mental,emosi dan kerohanian dengan ilmu dan iman secara bersungguh-sungguh dan ikhlas(khusyuk dan tawadduk).Itulah hikmat azan yang ada pada kita, tapi kita(orang melayu islam)masih tidak dapat roh azan itu, masih tidak berjaya dalam segenap bidang.

    Memang benar hanz, orang yang kuat itu ialah orang yang sabar dan kawal marah dia,Tapi orang yang lebih kuat ialah orang yang sifar marah(menyamai malaikat atau lebih kuat lagi)seumpama junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, marahnya hanyalah kepada apa yang Allah marah.Pendek kata dia sifar marah kerana marahnya juga adalah wahyu.

    ReplyDelete
  11. Salam CPJ>>>
    wawaa ochie suka la ruangan ni.
    suka bila isu mcm ni di buka.
    herm
    patutla ochie ni kuat mkn ati n sakit hati..
    nanan.. malu uda.. huhu

    CPJ selalu sakit hati ka?

    ReplyDelete
  12. nak komen lagi la juga>>>
    best plak dgr perdebatan antr Hanz n CPJ.. heheheh

    ReplyDelete
  13. Tu ler teman kabo, tak ada salahnya kita manusia tak maksum ni ada rasa nak marah atau senang sakit hati atas apa perkara. Tu perasaan normal.
    Tinggal lagi, apa reaksi & respon kita? Kalau kita boleh tenangkan semula hati yg tetiba 'sakit' /marah tu, tu elok ler. Cantik. Sabarnya dia. Tapi kalau dia (ni ikut level individu) cam gila akal, hingga nak balas dendam, tu dah tak sabar ler. Dah tak redha dgn ujian tu. sab.

    Contohnya, nabi Muhammad s.a.w. pernah juga rasa sakit hati atau marah, cume lagi baginda tak ada ler buat bukan-bukan/ tak senonoh yg menjatuh maruah baginda walau sikit. Sesuai ler dgn akhlak baginda yg mulia. Baginda pun pernah kelihatan marah tapi tak buat yg mungkin orang cam kita marah...tu beza kita dgn baginda...tu juga ler nak kita contohi..kan ker kita kena selalu berlatih untuk capai level kesabaran, keredhaan yg baik? Jadi contoh paling best tentu ler Rasulullah..& hat lain yg digelar 'keramat hidup' tu. Payah? Memang ler...Tu ler destinasi/ target kita kalau nak tingkatan/level yg lebih baik...hehe..teman ni pun lum mampu senyum aje kalau terkena musibah...kot cpj leh gitu, bagus ler..hehe

    ReplyDelete
  14. cpj@ochie:ala biasa jer ochie...hanz memang selalu datang sparring ngan cpj.Mind Sparring!...kihkihkih...

    ReplyDelete
  15. ya, begitulah kita manusia biasa yang perlu sangat bermujahadah di/ke jalan Allah...

    ReplyDelete
  16. CPJ>> whuwawawa.. sparring ya.. heheh nak jd teman perati jer la ngan korang dua ni.. huhuhu..

    ReplyDelete
  17. hihihi
    seswai bebeno lerr hanzie jd teman sparring cpj...
    2-2 banyak idea...

    **haihh...bepenyakit la kot ati akak neh...selalu norr sakit ati ngan perangai2 ampesss....
    TAPI mujo takde dendam mendam..
    Kalau ada dendam2...terus berulat gamaknya atiku...huhuhu

    Tahun baru ni elok jg la berhijrah dr sakit ati kepada sihat ati...amiin

    ReplyDelete
  18. cpj@ochie:perati boleh juga, tapi kalau join sekali kan best!...

    ReplyDelete
  19. cpj@maymot:idea memang ada banyak kak, tapi idea merapu jer, kami bedua je yang suka...kihkihkih...

    ReplyDelete
  20. eh..ada lagi cerita 'sakit hati' ni? cikgupj...sekarang teman bebeno sakit ati sebab pj tak nak update cerita baru...hohoho...tapi sebab mood cuti & musim sejuk ribut salji, hati tak jadi sakit...hati jadi beku le pulak..hohoho

    p/s: aku cadangkan cpj buat entri baru pasal "Hari Karbala", ok kot? Ada idea cpj?

    ReplyDelete

Sudi-sudilah memberi komen, cpj sangat-sangat menghargainya.

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Catatan Popular

Dalam minda cikgupk

dalam minda cikgupj

Minda Agama

  1. "Islam Adalah Kehidupan Sejati Yang Saya Inginkan"- Judge Marilyn Mornington
  2. "Memilih masuk Islam, buat saya seperti kembali pulang ke rumah setelah sekian lama berkelana," - Diana Beatty
  3. "Saya mencintai Islam dan Muslim, tanpa keraguan. Orang-orang yang paling mengagumkan dan paling inspiratif yang pernah saya temui adalah kaum Muslimin"- Susan Carland.
  4. "kedua-dua babi itu adalah ibu bapa kandung ku"
  5. 'Jimmy Hendrix' Pemain Gitar Kelab Malam Di Sabah Ialah Bilal Philips Yang Telah Mengislamkan 3000 Tentera US!!!
  6. 5 Pelajar perempuan bogel, kejar sorang pelajar lelaki beriman?
  7. Abdurrahman Al Baghdadi - Menjawab Persoalan Imam Mahdi, Dajjal Dan Yahudi
  8. Ada sesiapa nak membela dan bersekongkol dengan artis ini?
  9. Ajaran ESQ 165 Di Fatwakan Sesat!
  10. Alhamdulillah...100,000 British Muslim Di UK Dengan 5,000 Saudara Baru Setiap Tahun!
  11. Alhamdulillah...tiada lagi yang degil...
  12. Ali Sina hina Al Quran ikut akalnya yang rosak!
  13. Amanda Gormley Gadis New York Kisahkan Saat Kembalinya Kepada Fitrah
  14. Antara Adab-Adab Berpuasa
  15. Apa Cerita Yusuf Estes Yang Diberi Kehebatan!-Before & After...
  16. Apa Pandangan Ustaz Mengenai Masalah Boikot Barangan Yang Mendokong Zionist/Yahudi?
  17. Apa Yang Allah Mahu Aku Buat Dalam Hidup Ku?
  18. Apabila Allah Tidak Mengampunkan Dosa Syirik, Patutkah Kita Manusia Memaafkan Kesalahan Orang Yang Mengamalkan Syirik?
  19. Apakah maksud anak-anak tergadai dengan aqiqahnya...
  20. Awas! Syaitan Bermuka Malaikat!
  21. Bahaya Orang-Orang Munafik@Yahudi - Khutbah Jumaat
  22. Balun Adik Ipar 15 Tahun Sehingga Lahir Anak.
  23. Ben Ladin@'Tentera Biru' Mencuci/Membersih Masjidil Haram!
  24. Bercuti bukan ditaja...Apa bentuk kerajaan selepas PRU 13?.Ni masalah berjemaah di masjid lagi!
  25. Betul Ke Ada Syaitan Dalam Cermin???
  26. Bolehkah pilih wanita sebagai ketua?
  27. Buka Pintu Ijtihad Bagi Yang Layak!
  28. CPJ TABIK 10 JARI YANG NIH!!!
  29. Catriona Ross-Akhlak Paling Berpengaruh
  30. Cikgupj Fanatik? Alhamdulillah!...Apa kata Ustaz Saifunnizam.
  31. Cium Tangan Itu Sunnah?
  32. DOSA-DOSA PADA MUKA...
  33. DULU Pendakwah, KINI Pelacur dan SELAMANYA...
  34. Demonstrasi membela Al Quran di Afghanistan
  35. Doa Tolak Musibah Yang Datang Secara Tiba-Tiba
  36. Doa menghindar diri dari musibah dengan izin Allah
  37. Doa-Doa Sahih Dan Mudah Semasa Ibadah Umrah
  38. Dr. Jerald F. Dirks(Master of Divinity) Akhirnya Memilih Islam Dengan Memakai Nama Abu Yahya
  39. Entah-entah esok tiada lagi untuk kita...
  40. Eropah Akan Jadi Negara Muslim?-Populasi Muslim Eropah Kajian 2011
  41. Erti Kebajikan...Bagi sesiapa yang ingin menjadi orang yang benar dan orang yang bertaqwa......
  42. Faithfreedom Indonesia - Laman web menghina Allah, Islam, Al Quran, Nabi Muhammad dan Orang Islam...
  43. Falsafah Jamban
  44. Gambar Depan Masjidil Haram malam Jumaat lalu - Orang sudah mula berpusu-pusu! MasyaAllah...
  45. Gambar Di Dataran Kaabah- Permulaan Musim Haji Tahun Ini!
  46. Gambar Mangsa Kekejaman Yang Paling Ngeri Yang Pernah Cpj Lihat - Amaran Kepada Yang Sensitif!
  47. Gambar Masjid Al Haram semasa solat tarawikh - New !!
  48. Gambar Neraka? Ya Allah!!!...Macam Ni Kah Rupa Neraka Allah???
  49. Gambar Terkini Di Kota Mekah - Banyaknya Kereta Jenazah!
  50. Gambar-Gambar Bekas Kota Yang Hilang - "Sekiranya Patung/Berhala Disembah, Saksikanlah Bahawa Patung/Berhala Itu Akan/Telah Musnah..."
  51. Gambar-Gambar Hebat Untuk Bermuhasabah-Fikir Makhluk Allah, Jangan Fikir Zat Allah!
  52. Gambar-Gambar Mekah DiLanda Ribut Pasir Semalam
  53. Gambar-Gambar Menarik Berakhirnya Ibadah Haji 1431 Hijrah
  54. Gambar-Gambar Menarik Suasana Di Mekah Sejak Jumaat Hingga Hari Ini - Jamaah Masih Ramai
  55. Gambar-Gambar Menarik Terkini Di Ruang Solat Di Dalam MasjidilHaram
  56. Gambar-Gambar Rumah Ibadat - Simbol Manusia Mencari Tuhan - Carilah Tuhan Mu Dengan Hati Yang Tulus Ikhlas...(cpj)
  57. Gambar-Gambar Sekitar Kaabah/Masjidil Haram Selepas Musim Haji
  58. Gambar-Gambar Terkini 2011 Di Kota Suci Mekah@Masjid Al Haram
  59. Gambar-Gambar Terkini 2011 Di Kota Suci Mekah@Masjid Al Haram
  60. Gambar-Gambar Terkini Di MasjidilHaram - Jamaah Ramai Umpama Musim Haji!
  61. Gambar-gambar menarik Mujahidin Somalia sedang meneruskan jihad...
  62. Golongan Manakah Kita?
  63. Haiwan-haiwan nombor 1 di bumi! Jom tinjau!
  64. Hakikat kehidupan
  65. Himpunan Gambar-Gambar Mekah Selepas Musim Haji 2011
  66. Hina Nabi - Wartawan Arab Saudi Bertaubat
  67. Hindari Sifat Sombong, Tamak. Gila Kepada Harta Benda Dan Pangkat
  68. Hold Brooks dari atheis ke Islam, Alhamdulillah... Ali Sina dari Islam ke atheis? Pelik + Lucu!
  69. I'KTIKAF
  70. ISRA' DAN MI'RAJ
  71. Indahnya Dataran Depan Al Haram Yang Diperluaskan...
  72. Individu malang dibaham syaitan! Lihat gambar - Berhati-hatilah...
  73. Ingatan Kepada Mereka Yang Suka Buat Kelakar, Lawak, Jenaka Atau Gurau Senda
  74. Inilah selipar yang didakwa hilang oleh jamaah Masjidil Haram Mekah!
  75. Islam In China - The Religion Of The Pure And True
  76. Islamnya Davis Dan Canon Bukan Disebabkan Perdebatan Agama
  77. Jauhilah Dari Tujuh Dosa Besar!
  78. Jeffrey Akhirnya Melutut Dan Bersujud Kepada Allah!
  79. Jin Berakal Seperti Manusia?
  80. Jom Tengok Haiwan Padang Pasir Yang Anda Tidak Pernah Terfikir Tentangnya!!!Di Hutan Batu Sekalipun Allah Tetap Memberi Rezeki!!!
  81. Jurufoto hebat mempamerkan kehebatan Maha Pencipta! MasyaAllah...
  82. KISAH SUKA DUKA MENUNTUT ILMU KAROMAH DAN PERDUKUNAN
  83. Kami Memilih Islam Dan Besyukur Menjadi Muslim!
  84. Kanak-Kanak Palestin Mengalami Penyiksaan Dalam Tahanan Israel - Mari Berdoa Untuk Mereka!
  85. Kaum Khazar; Yahudi Jadi-Jadian Adalah Asal usul Zionist Laknatullah?
  86. Keadaan Dataran Kaabah Semasa Solat Jumaat
  87. Keindahan Permandangan Kota Mekah Dari Clock Tower!!! Jangan Ketinggalan!!!
  88. Kembalinya insan yang tersayang...
  89. Kemeriahan Di Pintu Kaabah, Multazam Dan Hajarul Aswad Tiada Bandingannya!!!
  90. Kenangan Haji - Hujan Dan Pelangi Di Hari Melontar...SubhanAllah!...
  91. Khalid Ibnu Al Walid dan Abu Ubaidah Panglima Islam yang tiada tolok bandingnya yang mengalahkan Panglima Rome dengan pedang di Syam(Syria)
  92. Kih, kih, kih...tak kan masalah kecik ghupa ni pun nak bawak tidur yeop!...
  93. Koleksi kisah-kisah pengembaraan di alam bunian - Tidak semestinya anda percaya
  94. Kota Mekah Dah Mula Sesak!
  95. Kota Mekah Dulu, Kini Dan Akan Datang!
  96. Kota Mekah dikunjungi semula, kerja-kerja meroboh diteruskan dan Dataran Kaabah mulai meriah...beginilah senarionya kini...SubhanAllah...
  97. Larangan Dalam Ihram
  98. Larangan Menyebarkan Fitnah@Keaiban Orang Lain - Untuk Renungan Sahabat
  99. Lebih 10,000 serbu ceramah Ustaz Azhar Idrus!
  100. Lepas Tawaf Di Baitullah Demer 'Tawaf' Di Bandar Mekah Pulak!
  101. Lihat Polis Wanita Arizona USA tutup aurat semasa beliau berkhidmat sebagai seorang anggota polis Arizona-Baca kisahnya yang menyentuh hati!
  102. Lihatlah Seekor Lalat Menjadi Perumpamaan Allah!
  103. Liwat/Zina : Nak Percaya, Boleh Atau Tidak ?
  104. Logikkah siapa jadi raja/ketua tidak penting?Logikkah Nabi S.A.W patut jadi raja?
  105. Lucia - Gadis Manis Mexico Yang Memeluk Islam - Meh Tengok Gambar Lucia
  106. MASYAALLAH!...EMPAT JUTA UMAT ISLAM MENCARI LAILATUL-QADR DI MEKAH!
  107. MENGENAL PARA WALI ALLAH
  108. MULTAZAM...
  109. Malaysia negara kaya atau miskin di Asia? Jom lihat carta!
  110. Masjid Washington bawa sinar kepada warga US
  111. MasyaAllah!!!Kristal Gergasi dan Gua-Gua Kristal Terbesar Di Dunia Ciptaan Allah!!! Pernahkah Anda Melihatnya?
  112. MasyaAllah!...Dataran Kaabah, Tiada Lagi Ruang Yang Kosong!...
  113. MasyaAllah!...Haji Tahun Ini...
  114. MasyaAllah!...Islam Penyelamat Christopher Patrick Nelson Yang Menderitai Paranoid-Schizophrenia Bipolar
  115. Mathew Miller Buktikan Bahawa Bersujud Cara Paling Mustajab Untuk Berdoa!
  116. Mekah Semakin Sesak Bila Ramadhan Semakin Hampir!...
  117. Melihat Kaabah Besar Pahalanya!...Jomlah Ke Mekah Untuk Melihat Kaabah!
  118. Memperkenalkan Joshua Evans!... Sudilah Berkenalan Dengannya!
  119. Menara Jam Mekah Pelengkap Tanda Kiamat Menurut Hadis?
  120. Mencari syurga dunia dengan belayar atas pulau!
  121. Mesut Ozil & Sami Khedira - "We Are Muslims"
  122. Misi Gelap Walt Disney
  123. Mujahidin Taliban akan bebaskan warganegara Swiss jika Dr Aafiaa Siddiqui dibebaskan
  124. Musim Haji Sudah Tamat, Tetapi Kota Mekah Masih Meriah....Lihat gambar-gambar semalam 2 Disember
  125. Mutiara Puasa
  126. Nah! Permandangan Masjid Al Haram dari atas! Terkini 2012!
  127. Oh Indahnya Malam Yang Dingin Di Kota Suci...
  128. Orang UMNO Dan Orang PAS Disaran Gunapakailah Pandangan Ini!
  129. PUASA JALAN MENCAPAI TAQWA
  130. Padah! Bunga Api Neraka Mula Membaham Israel!!!
  131. Pakaian Renang Untuk Wanita Muslim - Lihat Gambar Menarik!
  132. Panduan Menjawab Kekeliruan Keperluan 4 Saksi Bagi Tuduhan Zina Dan Liwat Dalam Syari'at Islam
  133. Para pemimpin negara ini sepatutnya patuh titah Baginda Sultan ini!
  134. Pemain All Blacks Peluk Islam!
  135. Pemimpin Umat Islam Jangan Tolak Hukum Allah!
  136. Pemimpin Umat Islam Yang Allah Tidak Peduli Dan Yang Ahli Syurga
  137. Pemimpin Yang Patut Ditolak@Tidak Diberi Undi
  138. Peminat Bola Sepak Liga Premier Inggeris Meh Sini!!! "I'm Moslem. Don't Panic"- Nathan Ellington
  139. Pemuda China Peluk Islam Sebab Babi!
  140. Pengaruh Kaum Khazar Dalam Masyarakat Yahudi Jadikan Yahudi Lebih Ganas Sebagai Zionist?
  141. Pengertian Jihad Menurut Para Ulamak
  142. Pengikut Syiah Diserbu JAIS - Tatu Kalimah Allah?
  143. Perayaan Bagi Satu Agama Dirayakan Oleh Pelbagai Agama Adalah Satu Perkara Yang Pelik Bin Ajaib
  144. Percayakah anda bahawa Jaguh Kungfu Terhebat China Wong Fei Hung adalah seorang Muslim?
  145. Pergi masjid tapi degil...
  146. Permandangan Kaabah pada waktu malam dan siang yang lengang - jarang ditemui pada musim umrah...
  147. Permandangan Terkini( 5 Mei 2011) Di Sekitar Luar Masjidil Haram Mekah
  148. Perrrgggghhhh!!! Papan Tanda Biadab, Kurang Ajar, Otak Kecil/Sempit Dan Tidak Bertamaddun!
  149. Pesan Rasulullah S.A.W Berkenaan Amalan Pemakanan
  150. Pintu-Pintu Syurga Dan Bagaimana Memasukinya
  151. Populasi Muslim Eropah Sepuluh Tahun Lalu!...
  152. Rahsia Manhaj Rabbani (1)
  153. Rahsia dan bahaya menuntut 'ilmu batin'
  154. Ramainya Tetamu Allah Di Baitullah Sekarang Ini!
  155. Richard Patterson, Jutawan Amerika memilih Islam kerana warga muslim Saudi yang baik hati...
  156. Ron Mastro Menemukan Islam setelah membaca buku tulisan Harun Yahya
  157. Rupa Puasa Yang Sempurna
  158. Rusia Akan Menjadi Negara Muslim Menjelang Tahun 2050?
  159. Saat Kembalinya Khalifah Umar Al Khattab
  160. Sains Buktikan Zikir Cerdaskan Otak Jana Kebaikan! Boleh Jadi Kebal??
  161. Satu doa semasa bingung selesaikan masalah Abdur Rahim Green selama 23 tahun! Subhanallah!...
  162. Satu-satunya Ibadat yang dilakukan oleh manusia, para malaikat dan Allah
  163. Sejenak mengenang keperibadian Rasulullah S.A.W
  164. Selamatkan Diri Daripada Fitnah Ini, Jika Mahu Selamat Daripada Dajjal!!!
  165. Sempena Maal Hijrah...Telah Habislah Iman Dari Orang-Orang Yang Tidak Menentang Kemungkaran!...
  166. Seorang tua di dalam sebuah masjid yang sangat tua...
  167. Siapa Kata Orang Jepun Tidak Berminat Kepada Islam? Jom Tengok Bukti-Bukti Nyata!
  168. Siapa kata orang Korea tidak minat kepada Islam? Meh Sini!
  169. Siapakah Yang Membisikkan Allahuakbar!..Allahuakbar! Ke Telinga Model Donafamik Davidson@Madame Fatima Mil Davidson?
  170. Siapakah sahabat yang sesat atau hadith ini palsu?
  171. Strategi Laut Biru? Semua Teori, Semua Strategi, Semua Usaha Tidak Berguna!!!...
  172. Suasana Mekah Selepas Hari Raya
  173. SubhanAllah!!! Ramainya Yang Buat Umrah Sekarang Ini! - Gambar Terkini Di MasjidilHaram
  174. SubhanAllah!!!Syahdunya merenung gambar Masjidil Haram di waktu malam yang hening...Gambar terkini!
  175. SubhanAllah!...Hampir Semua Jamaah Haji Telah Berada Di Mekah!...
  176. SubhanAllah!...Saksikan Keagungan Tuhan!...- Ada Sungai Di Dasar Lautan!...
  177. SubhanAllah...Hening, Nyaman Dan Sejahteranya Waktu Dhuha Di Dataran Kaabah!...
  178. SubhanaAllah!!! Hebatnya Haji 2011...Jumpa Lagi Musim Akan Datang!
  179. Sukan Dan Islam - Bekas Ketua JK Fatwa Al-Azhar
  180. Sukan Islam Wajar Dipopularkan...Tapi Bila?
  181. Suleyman Ahmad Seorang Yahudi Amerika Yang Memeluk Islam Bukan Kerana Politik Atau Kemanusiaan...
  182. Teguran Kepada Cikgupj Berasas Kepada Kisah Muaz...Alhamdulillah...
  183. Tertegakkah Khilafah Di Era Globalisasi?
  184. Tidak Percaya Bulan Terbelah?- Meh Sini!
  185. Tidak pernah jumpa dalam Masjidil Haram sesepi ini...MasyaAllah...
  186. Tsunami Jepun 2011 Kiamat Bagi Mereka Yang Terlibat! - Jom Lihat Puluhan Gambar 'Kiamat'!
  187. Ubat Malas Menurut Islam
  188. Updated Gambar-gambar luar dewan solat di ruang dalam komplek sebuah masjid di Beijing!
  189. Ustaz Badrul Amin...
  190. Wahai Allah! Kemuliaan Rumah Mu, Lambang Keagungan Mu...
  191. William Suhaib Webb-Dipilih Antara Salah Seorang Daripada 500 Warga Muslim AS Sebagai"Most Influential Muslims in the World"
  192. World's first Muslim search engine filters 'haram' content
  193. Ya Allah, kurniailah aku mati syahid di jalanMu
  194. Yahudi Pun Mahukan Islam!
  195. Yesus (Nabi Isa a.s) bukan Tuhan

Minda Benci Jenayah

  1. "Ramai pengusaha di Kuala Lumpur berbuat begitu, sebab itu saya ingat tidak menjadi kesalahan jika mencampurkan asid benzoik"- Pemilik kilang mi.
  2. 'Double Role' PDRM
  3. 'Wanita Malaysia' berbogel di Lebuh Raya DUKE
  4. 5 Pelajar perempuan bogel, kejar sorang pelajar lelaki beriman?
  5. AWAS!!! Jenayah Terhadap Musang Boleh Didenda Sehingga RM 500,000.00 Dan Penjara 5 Tahun!!!
  6. Adik pemain badminton cedera parah ditikam di pusat hiburan 3.30 pagi tadi
  7. Aksi terlampau pelajar warga Afrika, Myvi Putih bergoyang-goyang di tepi surau
  8. Anak dirogol teman lelaki, selepas 7 bulan baru ibu tersedar...
  9. Bahaya Kemurungan membawa maut!
  10. Bapa rebah melihat anak perempuan sedang hamil mati dikelar menantu
  11. Bayi Berulat Tepi Jalan...'Orang Ipoh' Buat Hal Lagi...
  12. Bekas Pegawai CIA dedahkan penggunaan kaedah penyiksaan waterboarding hadapi dakwaan.
  13. CPJ Cadangkan Anggota Penguat Kuasa KPDN Bawa Senjata HK MP5 Dan Tembak Saja Ponggong Penjenayah Tuh!!!...
  14. Campak anak perempuan dan terjun dari tingkat enam kerana merajuk dengan suami?
  15. Cerita lanjut isteri muda yang dikelar leher dengan kejam hingga mati
  16. Cikgupj Kena Laksanakan e-disiplin Di Sekolah - Panduan e-disiplin
  17. Cina pun mengamuk macam Melayu...
  18. Cubaan Rogol Sebelum Bunuh Dan Bakar - Jenayah Semakin Menjadi-Jadi - Semua Mesti Sentiasa Berwaspada!
  19. DULU Pendakwah, KINI Pelacur dan SELAMANYA...
  20. Dendam motif pembunuhan kejam Nurul Nadirah (Dirang)?
  21. Detik cemas disamun empat penjenayah dan Detik dramatik empat penyamun ditembak polis!
  22. Dirang dibakar! - Suspek kes positif dadah - Syor kepada kerajaan
  23. Faithfreedom Indonesia - Laman web menghina Allah, Islam, Al Quran, Nabi Muhammad dan Orang Islam...
  24. GRO warga asing berumur 20 hingga 30an bekerja di pusat hiburan mewah dan tinggal di kondominium mewah...
  25. Gadai Nyawa Dan Maruah Untuk RM 90,000.00
  26. Gadis 15 tahun ditarik lelaki depan adik
  27. Gadis 20 tahun dicabul dengan rakus setelah diikat
  28. Gadis Malaysia diculik ke Thailand dapat selamatkan diri!...
  29. Gila @ Sewel Zaman Batu!...Senang-senang kelar leher anak perempuan orang sampai mati.
  30. Golongan terpelajar Malaysia jadi 'keldai'? Sungguh memalukan!...
  31. Hari-hari ada kelar leher. Semalam kelar leher anak dara orang, hari ini kelar leher isteri orang pulak. Apa ni...
  32. Hasrat lahirkan perogol bersiri melalui filem kini tercapai...
  33. Hebron 18 tahun lalu...
  34. Isteri jumpa mayat suami sudah berbau - kematian dipercayai bukan unsur jenayah
  35. JENAYAH! OKU Juga sudah tidak boleh dipercayai...
  36. Kadar Jenayah Di Pulau Pinang Menurun- Melepasi KPI 20%
  37. Kanibal moden jual daging manusia...
  38. Kasihan si ibu ini, anak gadis lari ikut pemuda Pakistan
  39. Kejamnya kanak-kanak/bayi diperlakukan begini - Bayi tanpa kepala dan sebelah kaki ditemui dibuang dalam sungai (gambar mengerikan)
  40. Kematian Theven Andrian Joseph di Malang dipercayai tidak sama dengan pembunuhan Andrian Jay Pereira?
  41. Kes kezaliman terhadap Nur Nadirah@Dirang - Roselyn yakin bekas suaminya tidak terlibat
  42. Lelaki bogel mati ditembak setelah menculik dan menahan kanak-kanak perempuan berumur 10 tahun.
  43. Lelaki mati ditetak dengan parang di leher, wanita tembus paha ditembak penyamun...
  44. MERDEKA!!! Seks Bebas!!!
  45. Mak Datuk!!!!!!Syabu 200 Guni Simen Dirampas-Apa Nak Jadi Nih!!!
  46. Mangsa bakar dengan petrol kritikal - 5 sahabat didakwa cuba membunuh
  47. Mayat manusia dah jadi macam sampah!
  48. Mengamuk pecahkan cermin kereta orang, ibarat pondan gila meroyan!
  49. Nasib Seorang Guru Muzik - Jam 2.30 Petang keluar mengajar, kemudiaan dijumpai mati dibunuh dalam kereta jam 7.45 pagi
  50. Nasib Seorang Penagih...
  51. Nurul Shafiqa, umurmu baru 16 tahun...kembalilah, kerana dirimu lebih selamat di pangkuan kedua ibu bapamu...
  52. PDRM Patut Guna Motosikal Terbang Cegah Jenayah!...Lihat Gambar.
  53. Panduan Menjawab Kekeliruan Keperluan 4 Saksi Bagi Tuduhan Zina Dan Liwat Dalam Syari'at Islam
  54. Pasangan penjual burger 20-an buat onar!!!
  55. Pecah rumah ketika penghuni nyenyak tidur, kerugian bernilai RM 10,000.00
  56. Pecah rumah lagi...kurang hajar punya bapak?
  57. Pelajar wanita 20-an dicekup dengan pak itam rakan sekelas dalam keadaan tidak berpakaian
  58. Pembunuhan Rozana menyerlahkan penyimpangan dan kegawatan kehidupan remaja masa kini.
  59. Penduduk Kampung Baru zahirkan kebimbangan ekoran jenayah culik dan tahan dalam rumah
  60. Penjual karpet peluk dan selak baju gadis 19 tahun 20 minit dalam rumah
  61. Penyamun Siber pintas perbualan internet - RM 500,000.00 lesap!
  62. Perempuan punya pasal, muka kena 50 jahitan, mata dikhuatiri buta!!!
  63. Polis KL VS Geng Mamak : Tembak Menembak macam filem Hollywood-Dua orang penjenayah ditembak mati.
  64. Polis telah berjaya mengenalpasti dua daripada 30 lelaki "pondan gila meroyan" yang memecahkan cermin kereta orang ramai
  65. Pusat Pemulihan Akhlak gagal!... Lelaki 23 tahun ditembak.
  66. Pusat hiburan larut malam sinonim dengan maksiat, dadah, perjudian dan kongsi gelap
  67. Rampasan bernilai RM 564,452.00 hasil serbuan makmal dadah di sebuah rumah teres dua tingkat.
  68. Remaja balun amah, samun dan kemudian diberkas di Lorong Haji Taib.
  69. Rezeki Haram Guna Kapak Dan Parang
  70. Rogol budak berumur 3 tahun, melampau!...
  71. Seludup dadah melalui KLIA 15 kali bernilai hampir RM 16 juta!
  72. Semua cerita-cerita mutakhir polis hari Ini! Fuh! Hebat Polis!.
  73. Seorang lelaki di tuduh bunuh teman wanita, Polis bunuh seorang lelaki ketua samseng geng 08.
  74. Seorang maut ditetak lelaki mabuk!
  75. Serbuan 3 Hotel - 47 Pelacur 11 lelaki di tahan , 107 kondom, 4 bahan pelincir dan 3 gulung tisu dirampas
  76. Seterika Muka Isteri Persoal Kehendak Suami...
  77. Si Hitam berlagak samseng? Meh sini nak hajar!
  78. Siapa sebenarnya cicakman!
  79. Skim Jala Ikan - Yang menjalanya seorang saja tetapi yang ramainya kena jala!
  80. Suami bunuh isteri yang sedang hamil dua bulan...mengapa jadi begini?
  81. Syabu Perosak Generasi - Rampasan terbesar bernilai RM 27 Juta, tetapi yang tidak berjaya dirampas adalah berkali ganda lebih besar...
  82. Tahun 2012, bermula 'zaman jahilliah moden' sebelah tangan manusia harganya hanya RM 500 sahaja!
  83. Tak pakai baju dalam kerana lepas berasmara, bawa dadah untuk edar/ Pelacur diserbu warga asing tengking D7?
  84. Tawar seks untuk beli pil - Seks dalam kalangan pelajar sekolah telah menjadi barah yang menular...
  85. Teruknya akhlak warga US yang warga kita nak tiru sangat...
  86. Tiada Dokumen Sah, 19 Orang Ditahan.
  87. Tiga mati akibat tidak mengenang budi...
  88. Tujuh Geng "Cota Kayu" Diberkas.
  89. Wanita Melayu dan lelaki Nigeria; Keldai dan Babi Dadah

Minda Falsafah

  1. Apabila Allah Tidak Mengampunkan Dosa Syirik, Patutkah Kita Manusia Memaafkan Kesalahan Orang Yang Mengamalkan Syirik?
  2. Betul Ke Ada Syaitan Dalam Cermin???
  3. Buka Minda Dengan Penulisan Ustaz Sufi-TV = yuri mind control
  4. Falsafah Jamban
  5. Gajah Lawan Buaya - Siapa Menang, Siapa Kalah?-Jom Saksikannya!
  6. Gambar-Gambar Bekas Kota Yang Hilang - "Sekiranya Patung/Berhala Disembah, Saksikanlah Bahawa Patung/Berhala Itu Akan/Telah Musnah..."
  7. Gambar-Gambar Hebat Dan Video Empangan Terbesar Di Dunia Di Negara Yang Akan Lahir Sebagai Kuasa Ekonomi Terbesar!
  8. Gambar-Gambar Hebat Untuk Bermuhasabah-Fikir Makhluk Allah, Jangan Fikir Zat Allah!
  9. Golongan Manakah Kita?
  10. Grand Canyon @ Colorado River - Nak Tengok Apa Di Sana?
  11. Jangan Dihina@Dibuang Milik Kita Yang Tidak Sempurna@Cacat!
  12. Jom Mengembara Ke Tempat Manusia Tidak Pernah Sampai Melalui Gambar-Gambar Terhebat!!!Siapakah Penghuni Di Tempat Ini?
  13. Jom Tengok 16 Gambar Air Terjun Terindah Ciptaan Allah Di Muka Bumi! Dan Redakan Kepanasan Hati Mu...
  14. Mat Giler Motosikal Meh Sini, Tengok Koleksi Gambar Motosikal Giler!!!
  15. Melayu Bangsa Terpilih Di Akhir Zaman?
  16. Mengapa remaja Melayu layu?
  17. Mimpi Ngeri Di Hujung Dunia!
  18. Misi Gelap Walt Disney
  19. Mutiara Puasa
  20. Perayaan Bagi Satu Agama Dirayakan Oleh Pelbagai Agama Adalah Satu Perkara Yang Pelik Bin Ajaib
  21. Sains Buktikan Zikir Cerdaskan Otak Jana Kebaikan! Boleh Jadi Kebal??
  22. Siapakah Yang Akan Memenangi Pilihanraya Umum 13 ( III )
  23. Strategi Laut Biru? Semua Teori, Semua Strategi, Semua Usaha Tidak Berguna!!!...
  24. Tsunami Jepun 2011 Kiamat Bagi Mereka Yang Terlibat! - Jom Lihat Puluhan Gambar 'Kiamat'!
  25. Vertical Garden: The art of organic architecture
  26. Wahai Allah! Kemuliaan Rumah Mu, Lambang Keagungan Mu...
  27. Zaman Petrol Mahal Giler Ni, Pakailah Kereta Kecil!...Jom Tinjau Kereta Paling Kecil Di Dunia!!!

Minda PJ dan Sukan

  1. 'Miskin' punca utama rasuah bola sepak di Malaysia!
  2. BUKTI!-30 Tahun Minta Padang Bola Tapi Tidak Dapat.
  3. Bola Sepak Malaysia Bersinar Kembali!...Tahniah Pemain-Pemain Muda Malaysia!
  4. Bola Sepak Malaysia- Bukan masih jauh...tetapi MAKIN jauh!
  5. CPJ TABIK 10 JARI YANG NIH!!!
  6. Cikgu Sukan marah dan beri amaran keras supaya bapa jangan datang ke padang?-Bapa kecewa!
  7. Dasar Satu Murid Satu Sukan KPM
  8. Final 2 Piala Suzuki 2010 - Indonesia VS Malaysia Adalah Persaingan 'Mental'-Jom Kita Ulas Mengulas Bersama Cpj Secara Langsung!
  9. Gambar Dan Info Lima Bandar Paling 'Hijau' Di Dunia!
  10. Gambar Gelanggang Tenis Tertinggi Di Dunia
  11. Gambar-Gambar Menarik Festival Musim Panas Di Zon Paling Sejuk Di Dunia - Artik
  12. Gambar-Gambar Stadium Bola Sepak Terapung Pertama Di Asia
  13. Gambar-gambar menarik tempat cikgu pj belajar Shaolin Kungfu...
  14. Info Sukma 2011:Keputusan Akhir-Terengganu Teratas, Perak Terakhir! Apa Nak Jadi Dengan Perak Yang Ketiadaan Emas? Cpj Tahu Sebabnya.
  15. Insomnia - Bila Anda Bermasalah Untuk Tidur
  16. Jangan Kerap Hamil?
  17. Jom Meneroka Gua-Gua/Terowong Di Bawah Lautan Yang Menakjubkan!
  18. Jom Tengok Gambar-Gambar Aksi Terlampau Versi Cpj, Enjoy!...
  19. Jom Tengok Gambar-Gambar Pesta Menara Manusia! Syok!!!
  20. Jom Tengok Gambar-Gambar Stadium Untuk Bola Sepak Piala Dunia 2018 Di Russia
  21. Lepas Tawaf Di Baitullah Demer 'Tawaf' Di Bandar Mekah Pulak!
  22. Macam Mana Nak Ajar PJ?
  23. Malaysia Juara AFF Suzuki 2010 Dengan Kelebihan Gol 4 - 2 Mengalahkan Indonesia!
  24. Manusia Dengan Jantung Portable Pertama Di Dunia
  25. Mesut Ozil & Sami Khedira - "We Are Muslims"
  26. PJ Dulu Dan PJ Sekarang
  27. PJ Tenaga Batin!
  28. PJ Tu Apa? Apa Faedah?
  29. Pakaian Renang Untuk Wanita Muslim - Lihat Gambar Menarik!
  30. Pemain All Blacks Peluk Islam!
  31. Peminat Aksi Haiwan-Haiwan Comel Meh Sini!!!
  32. Peminat Bola Sepak Liga Premier Inggeris Meh Sini!!! "I'm Moslem. Don't Panic"- Nathan Ellington
  33. Pesan Rasulullah S.A.W Berkenaan Amalan Pemakanan
  34. Polisi Keselamatan Kegiatan Luar Bilik Darjah
  35. Rekod Baru!...Lelaki 100 Tahun Tamatkan Larian Marathon Kurang 9 Jam
  36. Senaman Isometrik Mudah Untuk Sihat Dan Mancho!
  37. Senaman Terbaik Untuk Abdomen (Bahagian Dada, Perut Dan Ari-Ari)
  38. Sepuluh Jenis Dadah Paling Popular Dan Kesan Atas Penyalahgunaannya
  39. Sukan Asia 2010 - Apa Malaysia Dapat?
  40. Sukan Dan Islam - Bekas Ketua JK Fatwa Al-Azhar
  41. Sukan Islam Wajar Dipopularkan...Tapi Bila?
  42. Sukan ekstrem rosakkan jantung?
  43. Tumbuhan Herba Yang boleh Hilangkan Bau Badan - Remaja Dan Orang Dewasa Boleh Pilih Antara 10!

Minda Pendidikan

  1. "Bahasa Melayu, Bahasa Malaysia, Bahasa Kita"
  2. 10 Jambatan terbesar di dunia! Jom lihat gambar dan info menarik!
  3. 10 jenis anjing paling berbahaya dan cara menghadapi seranganya
  4. Bahasa Melayu Bahasa Kita, Bahasa Rakyat Malaysia!, Bahasa Untuk Perpaduan!
  5. Bercuti bukan ditaja...Apa bentuk kerajaan selepas PRU 13?.Ni masalah berjemaah di masjid lagi!
  6. Cikgupj Kena Laksanakan e-disiplin Di Sekolah - Panduan e-disiplin
  7. Filem Yang Akan Datang, Bukan Keluang Man, Bukan Cicak Man Tetapi Perak Man!
  8. Gambar Neraka? Ya Allah!!!...Macam Ni Kah Rupa Neraka Allah???
  9. Gambar-Gambar Menarik Lubang-Lubang Ajaib Yang Terdapat Di Muka Bumi
  10. Graduan perlu tegak kebenaran
  11. Gua-gua terbesar di Asia! Sungguh menakjubkan!
  12. Hak Pengguna Di Malaysia - Tahukah anda apakah hak-hak anda sebagai pengguna?
  13. Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Lekir, Hang Kasturi, Hang Lekiu dan Hang Li Po Tidak Wujud - Profesor Sejarah
  14. Info & Gambar Jalan Paling Menarik Di Bumi Tetapi Tidak Menarik Ke Syurga...
  15. Isu halang pelajar ambil UPSR-Guru Besar mungkin akan dikenakan tindakan-TPM
  16. Jangan Nafi Hak Pelajar Mengambil Peperiksaan
  17. Kementerian Pelajaran Malaysia...
  18. Ketahui Tempat Paling Dalam Di Permukaan Bumi + Kehidupan Yang Ada (Kemaskini)
  19. Khutbah Guru
  20. Koleksi pendapat kaedah memperoleh kecemerlangan
  21. Lapan Gambar Menarik Jambatan Tertinggi Di Dunia! - Terhebat Masa Kini!
  22. Lihat carta mereka yang terbaik antara yang terbaik! - Perempuan telah mengalahkan lelaki!...
  23. Mata Pelajaran Sejarah Penting Dalam Pendidikan
  24. PTPTN - 155,343 peminjam@RM 929.53 juta belum bayar!!!- Di mana silapnya NIH!!!???
  25. Peminat Lukisan 3D Meh Sini Tengok Hasil Yang Mengkagumkan!!!
  26. Penemuan Baru NASA!@Planet Alien-Kepler 10b
  27. Pokok Paling Tinggi Di Dunia - Lihat Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan
  28. Rupa Hard Disk Pada Tahun 1956
  29. Saksikan Ular Sawa Telan Orang Dan Muntah Badak! Hanya Bagi Yang Belum Pernah Lihat.
  30. Sistem Pendidikan Malaysia Lebih Baik Kata PM
  31. Tahun Baru, Cuba belajar bina persepsi baru...kisah ini mungkin boleh jadi teladan...

Minda Politik

  1. Anuar, Nik Aziz, Anuar, Nik Aziz, Anuar nak jumpa Nik Aziz kerana Israel...
  2. BN boleh kalah
  3. Bercuti bukan ditaja...Apa bentuk kerajaan selepas PRU 13?.Ni masalah berjemaah di masjid lagi!
  4. Bersedia untuk PRU 13!!!
  5. Husam dan Khalid bagi soalan 'sejarah', Hasan bagi jawapan 'sains' bila nak selesai nih!...
  6. Ikuti Liputan Langsung Dari Tahrir Square Cairo-Perkembangan Mesir Terkini!
  7. Indek Demokrasi 2010 - Korea Selatan Negara Asian Teratas!
  8. Individu malang dibaham syaitan! Lihat gambar - Berhati-hatilah...
  9. Isu Ketuanan Melayu-Menang Jadi Arang, Kalah Jadi Abu!
  10. Kenali APCO Worldwide - Tatap Gambar 57 Orang Ahli Penasihat Yang Hebat!
  11. Konvensyen BN - Tanda Pilihanraya Sudah Hampir!
  12. Krisis Libya Yang Berlanjutan Akan Membawa Padah Kepada Harga Petrol Dan Musibah Kepada Manusia Global!!!
  13. Liwat/Zina : Nak Percaya, Boleh Atau Tidak ?
  14. Malaysia negara kaya atau miskin di Asia? Jom lihat carta!
  15. Malaysia: 672 people arrested as 10,000 demonstrate over electoral reform
  16. Mengundi Pilihan Raya Wajib - Mufti Pahang
  17. Misi BERSIH biar bersih!!!
  18. Muslihat Amerika Dalam Krisis Nuklear Korea Utara Ada Kaitan Wikileaks Dan 'Kiamat' 2012?
  19. Orang UMNO Dan Orang PAS Disaran Gunapakailah Pandangan Ini!
  20. PM, Hudud, PAS, Kuota Bumiputera, Namawee dan Gagasan 1 Malaysia
  21. PRU 13 SIAPA AKAN MENANG?
  22. PRU Ke-13, 3 JUN ?
  23. Para pemimpin negara ini sepatutnya patuh titah Baginda Sultan ini!
  24. Pemimpin BN Disaran Kikis Empat Penyakit
  25. Pemimpin Yang Patut Ditolak@Tidak Diberi Undi
  26. Pendirian bubar DUN 13 Mac!
  27. Pengurusan Islam Dalam Negara Demokrasi
  28. Pilihan raya umum 13 dah hampir tiba! Jom semak adakah anda layak untuk mengundi!
  29. RAMPAS!!! Kelantan.
  30. Selamatkan Diri Daripada Fitnah Ini, Jika Mahu Selamat Daripada Dajjal!!!
  31. Siapakah Yang Akan Memenangi Pilihanraya Umum 13 ( III )
  32. Tahukah Anda Ada 30 Buah Parti Politik Berdaftar Di Malaysia?
  33. Top Secret - Gambar-Gambar Dalam Kubu Fail WikiLeaks Yang Kebal Nuklear! - 30 Meter Di Bawah Tanah!

Minda Santai

  1. 'Rolling Hotel' Idea Inovatif Untuk Industri Pelancongan-Lihat Foto Menarik!
  2. 25 permainan yang digilai di FB! Jom cuba, trial, test! hehehe...
  3. Arkitek Tanpa Ijazah Berjaya Membina Jambatan Hidup - Terhebat Dalam Sejarah - Saksikan Gambar-Gambar Terhebat!
  4. Di sinilah lokasi rumah paling pelik di lokasi yang pelik! Wow sungguh hebat! Jom tinjau!
  5. Gajah Lawan Buaya - Siapa Menang, Siapa Kalah?-Jom Saksikannya!
  6. Gambar Dan Cerita Musim Salji Dari Orang Di UK
  7. Gambar Dan Info Kapal Solar Terbesar Dan Terlaju Di Dunia!
  8. Gambar Gelanggang Tenis Tertinggi Di Dunia
  9. Gambar Lelaki Paling Tinggi Di Muka Bumi
  10. Gambar Menarik 10 Taman Botani Paling Cantik Di Dunia! Jom Tengok!
  11. Gambar dan cerita 13 haiwan aneh dan misteri - Benarkah pernah wujud di bumi?
  12. Gambar-Gambar Beg Yang Gila-Gila Tetapi Amat Kreatif Dan Menarik!
  13. Gambar-Gambar Dan Info Pohon Kayu Luar Biasa Berusia Ribuan Tahun!!!
  14. Gambar-Gambar Menarik Lubang-Lubang Ajaib Yang Terdapat Di Muka Bumi
  15. Gambar-Gambar Menarik Terkini Di Ruang Solat Di Dalam MasjidilHaram
  16. Gambar-Gambar Perumahan Pelik Yang Tidak Pernah Terpikir Untuk Dibina Diduduki!
  17. Gambar-Gambar Stadium Bola Sepak Terapung Pertama Di Asia
  18. Gambar-Gambar Tempat Paling Indah Di Dunia Yang Menarik Hati
  19. Gambar-Gambar Ukiran Buah Tembikai Yang Menakjubkan!
  20. Gambar-gambar menarik tempat cikgu pj belajar Shaolin Kungfu...
  21. Gambar/Foto Fenomena Pelik Atau Ilusi? Siapa boleh jelaskan?
  22. Haiwan-haiwan nombor 1 di bumi! Jom tinjau!
  23. Hotel Bahtera Dibangunkan Untuk Menyahut Cabaran Alam Masa Kini?
  24. ISTERI MANJA...
  25. Info dan gambar-gambar gua garam terbesar di dunia!
  26. Inilah selipar yang didakwa hilang oleh jamaah Masjidil Haram Mekah!
  27. Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal!
  28. Jom Lihat Pengalaman Orang Lain Melalui Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan!!!
  29. Jom Lihat Puluhan Gambar Menarik Hasil Rakaman Jurufoto Yang Hebat, Yang Belum Pernah Anda Lihat!
  30. Jom Meneroka Gua-Gua/Terowong Di Bawah Lautan Yang Menakjubkan!
  31. Jom Tengok 10 Fenomena Alam Yang Hebat!!!
  32. Jom Tengok 16 Gambar Air Terjun Terindah Ciptaan Allah Di Muka Bumi! Dan Redakan Kepanasan Hati Mu...
  33. Jom Tengok Gambar 10 Basikal Paling Giler Di Dunia!-Lupakan Politik Sekejap!hehe...
  34. Jom Tengok Gambar Jentera Yang Besar-Besar! - Di Udara, Darat Dan Laut.
  35. Jom Tengok Gambar-Gambar Aksi Dasyat Yang Belum Pernah Anda Lihat!!!
  36. Jom Tengok Gambar-Gambar Aksi Terlampau Versi Cpj, Enjoy!...
  37. Jom Tengok Gambar-Gambar Jin Dan Syaitan Yang Bersekongkol Dengan Kemusnahan!!!
  38. Jom Tengok Gambar-Gambar Pelbagai Jenis Dan Gaya Tunggangan!
  39. Jom Tengok Gambar-Gambar Pesta Menara Manusia! Syok!!!
  40. Jom Tengok Gambar-Gambar Tempat HANTU Suka Duduk...Heheheeee...
  41. Jom Tengok Gambar-Gambar; Antara Haiwan-Haiwan Terbesar Di Dunia Dalam Jenisnya!!!
  42. Jom Tengok Haiwan Padang Pasir Yang Anda Tidak Pernah Terfikir Tentangnya!!!Di Hutan Batu Sekalipun Allah Tetap Memberi Rezeki!!!
  43. Jom Tengok Peace TV! EnjoY!...
  44. Jom lihat gambar-gambar rumah paling pelik di lokasi yang pelik! Tentu anda tidak pernah melihatnya!
  45. Jom nikmati keindahan 12 rumah api terindah di dunia!
  46. Jom pergi zoo cpj lihat gambar-gambar 'cute newbies' enjoy!...
  47. Jurufoto hebat mempamerkan kehebatan Maha Pencipta! MasyaAllah...
  48. Keindahan Mentari Musim Sejuk Di Beijing
  49. Keindahan Permandangan Kota Mekah Dari Clock Tower!!! Jangan Ketinggalan!!!
  50. Kembara Negeri Kayangan Mencari 'Ilham'
  51. Kenderaan Pengangkut Hebat!!!Adakah Yang Lebih Hebat Daripada Pengangkut Gergasi Ini?
  52. Kisah-kisah Anjing dan Babi selamatkan manusia
  53. Koleksi Puluhan Gambar Haiwan Pelik Yang Jarang Ditemui! Rugilah Anda Kalau Tidak Melihatnya.
  54. Lapan Gambar Menarik Jambatan Tertinggi Di Dunia! - Terhebat Masa Kini!
  55. Lepas Tawaf Di Baitullah Demer 'Tawaf' Di Bandar Mekah Pulak!
  56. Logistik - Jentera Pengangkut Paling Hebat Di Dunia! Jom lihat gambar-gambar menarik
  57. MUKA SAMA?APA NAK HERAN...
  58. Mat Giler Motosikal Meh Sini, Tengok Koleksi Gambar Motosikal Giler!!!
  59. Mencari syurga dunia dengan belayar atas pulau!
  60. Meninjau Tempat Pelancongan Yang Menarik Melalui Gambar-Gambar!
  61. Nak Muka Cantik Dan Berseri? Amalkan Petua Ini!
  62. Nak Tengok Gambar Burung Merak Albino? Meh Sini!...
  63. PANAS!!!Jom tengok syaitan dan jin dalam api!!!
  64. Panorama Indah Yang Tidak Terdapat Di Negara Kita Malaysia
  65. Peminat Kereta Meh Sini - Lihat Sepuluh Buah Kereta Paling Pantas Di Dunia Masa Kini
  66. Peminat Kereta Mini Cooper Meh Sini, Lihat Gambar Kereta Mini Cooper Paling Panjang Di Dunia!!!
  67. Peminat Lukisan 3D Meh Sini Tengok Hasil Yang Mengkagumkan!!!
  68. Pernahkah Anda Lihat Gambar-Gambar Akuarium Terhebat Di Dunia? Jom Lihat!
  69. Pilihan(tu)raya
  70. Proton P3-21A dilancar pertengahan bulan ini - lihat gambar!
  71. Rahsia Predator 1987...Jom lihat info dan gambar-gambar menarik!...
  72. Rumah Otomatik - Idea Inovatif Untuk Masa Hadapan - Jom lihat Info Dan Lukisan Menarik!
  73. Rumah atas pokok pun tidak kurang hebat! Jom Lihat!
  74. Rumah-Rumah @ Bangunan Pelik Yang Benar-Benar Wujud
  75. Sejukkan Mata Dan Hati Dengan Permandangan Indah 'Brazil Water Fall'...
  76. Semua Blogger Mesti Lihat! - Gambar 10 Jenis Laptop Paling Mahal Di Dunia!
  77. Sepuluh Gambar Lokasi 'Road Trips' Paling Menarik Di Amerika
  78. Siapakah Maher Zain
  79. SubhanAllah!...Cantik Dan Indahnya Makhluk Ciptaan-Nya Ini...
  80. Telefon bimbit samsung galaxy s ll memang smart
  81. Tongkat Teras Gemunggal(Remunggai) Harga RM 2000.00 Sebatang.
  82. Vertical Garden: The art of organic architecture

Minda Umum

  1. "Apa kejadah" Pemandu bawa budak sekolah berumur 60 tahun balun budak sekolah umur 13 tahun.
  2. 'Rolling Hotel' Idea Inovatif Untuk Industri Pelancongan-Lihat Foto Menarik!
  3. 10 Bandaraya paling bersih di dunia! BERSIH, BERSIH, BERSIH!...
  4. 10 Jambatan terbesar di dunia! Jom lihat gambar dan info menarik!
  5. 10 jenis anjing paling berbahaya dan cara menghadapi seranganya
  6. Adakah Ini Rangka Manusia Di Zaman Nabi Adam A.S? Mengapa Penemuan Ini Dirahsiakan???
  7. Alhamdulillah...Cpj Kembali Dengan Selamat.
  8. Arkitek Tanpa Ijazah Berjaya Membina Jambatan Hidup - Terhebat Dalam Sejarah - Saksikan Gambar-Gambar Terhebat!
  9. Asia Bakal Kuasai Teknologi - Malaysia Di Mana?
  10. Bahasa Melayu Bahasa Kita, Bahasa Rakyat Malaysia!, Bahasa Untuk Perpaduan!
  11. Balun Adik Ipar 15 Tahun Sehingga Lahir Anak.
  12. CPJ BERUNDUR SEMENTARA WAKTU - DOAKAN MISI BERJAYA DAN CPJ SELAMAT KEMBALI DALAM MASA DUA MINGGU
  13. CPJ Bawakan BBC World News Untuk Anda! Enjoy!
  14. Cantik = Putih? - Mirawati : Muka Cerah, Tangan Gelap = Cantik? - Cpj
  15. Eropah Akan Jadi Negara Muslim?-Populasi Muslim Eropah Kajian 2011
  16. Gambar Dan Info Kapal Solar Terbesar Dan Terlaju Di Dunia!
  17. Gambar Dan Info Lima Bandar Paling 'Hijau' Di Dunia!
  18. Gambar Malaikat Mengatur Awan Ribut Taufan! Mesti Lihat Laailaahaillallah...!
  19. Gambar Mangsa Kekejaman Yang Paling Ngeri Yang Pernah Cpj Lihat - Amaran Kepada Yang Sensitif!
  20. Gambar Neraka? Ya Allah!!!...Macam Ni Kah Rupa Neraka Allah???
  21. Gambar dan info tokoh-tokoh yang mati dengan hasil karya sendiri...
  22. Gambar menarik keadaan/kesan banjir kilat setelah 12 jam hujan...
  23. Gambar-Gambar Hebat Dan Video Empangan Terbesar Di Dunia Di Negara Yang Akan Lahir Sebagai Kuasa Ekonomi Terbesar!
  24. Gambar-Gambar Menarik Festival Musim Panas Di Zon Paling Sejuk Di Dunia - Artik
  25. Gambar-gambar lokasi Sukhoi Superjet 100 terhempas yang mengorbankan 11 paramugari cun
  26. Grand Canyon @ Colorado River - Nak Tengok Apa Di Sana?
  27. Hajat hati nak elak 'bala lambat' tetapi malangnya dapat 'bala cepat'!
  28. Harga Rumah Naik Lagi 20%
  29. Hijaukan Rumah Anda, Hijaukan Pejabat Anda, Hijaukan Bandar Anda!
  30. Hotel Bahtera Dibangunkan Untuk Menyahut Cabaran Alam Masa Kini?
  31. Imej Satelit dan Imej Radar Cuaca Terkini!-Jabatan Meterologi Malaysia sedang membuat pemantauan...
  32. Indek Demokrasi 2010 - Korea Selatan Negara Asian Teratas!
  33. Info & Gambar Jalan Paling Menarik Di Bumi Tetapi Tidak Menarik Ke Syurga...
  34. Info Dan Gambar Sepuluh Binatang Paling Berbisa Di Bumi
  35. Info Dan Gambar Sepuluh Manusia Terkaya Di Dunia Tahun 2010
  36. Jom Kongsi Gambar-Gambar Bangunan Yang Pelik Di Dunia
  37. Jom Lihat Pengalaman Orang Lain Melalui Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan!!!
  38. Jom Tengok 10 Fenomena Alam Yang Hebat!!!
  39. Jom Tengok 16 Gambar Air Terjun Terindah Ciptaan Allah Di Muka Bumi! Dan Redakan Kepanasan Hati Mu...
  40. Jom Tengok Gambar-Gambar Jin Dan Syaitan Yang Bersekongkol Dengan Kemusnahan!!!
  41. Jom Tengok Gambar-Gambar Tempat HANTU Suka Duduk...Heheheeee...
  42. Jom Tengok Gambaran Reka Bentuk Bangunan Masa Hadapan.
  43. Kawan-Kawan Blogger, Jom tolong cari gadis hilang ikut rakan Facebook
  44. Kematian Osama Ben Ladin Kisah Benar Atau Cerita Kartun?
  45. Kenali APCO Worldwide - Tatap Gambar 57 Orang Ahli Penasihat Yang Hebat!
  46. Kenderaan Pengangkut Hebat!!!Adakah Yang Lebih Hebat Daripada Pengangkut Gergasi Ini?
  47. Kesedihan/Penderitaan Seorang Blogger, Peringatan Untuk Semua...
  48. Ketahui Tempat Paling Dalam Di Permukaan Bumi + Kehidupan Yang Ada (Kemaskini)
  49. Kiraan gaji ssm 2012
  50. Koleksi Puluhan Gambar Haiwan Pelik Yang Jarang Ditemui! Rugilah Anda Kalau Tidak Melihatnya.
  51. Kotak Hitam Pesawat Sukhoi Superjet 100 yang terhempas korbankan 45 penumpang termasuk 11 paramugari jelita di temui dan dianalisa!
  52. Kotak Hitam Sukhoi Superjet di teliti, laporan lengkap 12 bulan lagi - Terkini dari jakarta
  53. Krisis Libya Yang Berlanjutan Akan Membawa Padah Kepada Harga Petrol Dan Musibah Kepada Manusia Global!!!
  54. Lebih Separuh Orang Eropah Keturunan Firaun!
  55. Lihat Gambar - Vienna Paling Baik Vs Baghdad Paling Buruk?
  56. Loji Nuklear - Tsunami - Radiasi - Meh Tengok Pil Dan Tumbuhan Anti Radiasi - Bolehkah Selamatkan Kita?
  57. Manusia Dengan Jantung Portable Pertama Di Dunia
  58. MasyaAllah!!!Kristal Gergasi dan Gua-Gua Kristal Terbesar Di Dunia Ciptaan Allah!!! Pernahkah Anda Melihatnya?
  59. MasyaAllah!...Islam Penyelamat Christopher Patrick Nelson Yang Menderitai Paranoid-Schizophrenia Bipolar
  60. Mata Dajjal Di Mid Valley Petaling Jaya???
  61. Mengapa Tali Pinggang Keselamatan Bawa Bencana???
  62. Mengapa remaja Melayu layu?
  63. PORNO, PORNO,PORNO! XXX!
  64. Padah! Bunga Api Neraka Mula Membaham Israel!!!
  65. Penemuan Baru NASA!@Planet Alien-Kepler 10b
  66. Perayaan Bagi Satu Agama Dirayakan Oleh Pelbagai Agama Adalah Satu Perkara Yang Pelik Bin Ajaib
  67. Pernahkah Anda Lihat Gambar-Gambar Akuarium Terhebat Di Dunia? Jom Lihat!
  68. Pokok Paling Tinggi Di Dunia - Lihat Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan
  69. Populasi Muslim Eropah Sepuluh Tahun Lalu!...
  70. Rumah Dibakar Setelah Lapan Kali Diceroboh!!!
  71. Rumah Otomatik - Idea Inovatif Untuk Masa Hadapan - Jom lihat Info Dan Lukisan Menarik!
  72. Rumah-Rumah @ Bangunan Pelik Yang Benar-Benar Wujud
  73. Saksikan Ular Sawa Telan Orang Dan Muntah Badak! Hanya Bagi Yang Belum Pernah Lihat.
  74. Sanggup Menyamun Walaupun Sedang Hamil!!!Apa Punya Bala Nih!!!
  75. Satelit NASA terhempas di bumi - Nasihat untuk orang ramai
  76. Selamatkan bumi kita...bila kita nak sampai tahap ini?
  77. Semua Blogger Mesti Lihat! - Gambar 10 Jenis Laptop Paling Mahal Di Dunia!
  78. Senduduk Putih Sedarkan Seorang Blogger Kerdil
  79. Senjata "Berhantu" Boleh Membunuh Dari Jarak 100 Batu!
  80. Sepuluh Negara Paling Miskin, Negara Umat Islam...Mengapa?
  81. Siapakah orang Malaysia terkaya! - Senarai terkini...
  82. Tahun Baru, Cuba belajar bina persepsi baru...kisah ini mungkin boleh jadi teladan...
  83. Tiga peristiwa sedih yang anda perlu tahu hari ini
  84. Tongkat Teras Gemunggal(Remunggai) Harga RM 2000.00 Sebatang.
  85. Tumbuhan Herba Yang boleh Hilangkan Bau Badan - Remaja Dan Orang Dewasa Boleh Pilih Antara 10!
  86. Ulam Peria Liar - Khasiatnya Mengkagumkan!
  87. Wajah-wajah cantik 11 pramugari Sukhoi Superjet 100 sebelum terhempas
  88. Zaman Petrol Mahal Giler Ni, Pakailah Kereta Kecil!...Jom Tinjau Kereta Paling Kecil Di Dunia!!!

khayal/mimpi

  1. Bahagian akhir kisah Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia - New !!
  2. Bertemu hantu pelita
  3. Isteri kesal sepanjang hayat kerana tidak penuhi hajat malam terakhir suami...
  4. Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia - New !!
  5. Suami kesal abaikan isteri yang baik sehingga menemui ajalnya...
  6. Syurga Yang Hilang-Aku Bermula Daripada Ayah
  7. Syurga Yang Hilang-Aku dilahirkan di taman syurga
  8. Syurga Yang Hilang-Syihir Yang Dilaknati
  9. Tragedi Banjir Besar Bulan Ramadhan - Tiada bantuan buat kami kerana ayah kaki bangkang - New !!
  10. Tragedi Ramadhan (sambungan) - Banjir terbesar dalam sejarah meruntuhkan rumah kediamanku - New !!
  11. Tragedi Ramadhan - Ya Allah, Janganlah Engkau Butakan Mata dan Hatiku... - New !!
  12. Tulang rusuk dan tulang selangka yang malang - New !!
  13. sambungan kisah Bertemu hantu pelita - New !!
  14. sambungan kisah Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia... - New !!

minda cikgupj

  1. "Apa kejadah" Pemandu bawa budak sekolah berumur 60 tahun balun budak sekolah umur 13 tahun.
  2. "Bahasa Melayu, Bahasa Malaysia, Bahasa Kita"
  3. "Islam Adalah Kehidupan Sejati Yang Saya Inginkan"- Judge Marilyn Mornington
  4. "Memilih masuk Islam, buat saya seperti kembali pulang ke rumah setelah sekian lama berkelana," - Diana Beatty
  5. "Ramai pengusaha di Kuala Lumpur berbuat begitu, sebab itu saya ingat tidak menjadi kesalahan jika mencampurkan asid benzoik"- Pemilik kilang mi.
  6. "Saya mencintai Islam dan Muslim, tanpa keraguan. Orang-orang yang paling mengagumkan dan paling inspiratif yang pernah saya temui adalah kaum Muslimin"- Susan Carland.
  7. "kedua-dua babi itu adalah ibu bapa kandung ku"
  8. 'Double Role' PDRM
  9. 'Jimmy Hendrix' Pemain Gitar Kelab Malam Di Sabah Ialah Bilal Philips Yang Telah Mengislamkan 3000 Tentera US!!!
  10. 'Miskin' punca utama rasuah bola sepak di Malaysia!
  11. 'Rolling Hotel' Idea Inovatif Untuk Industri Pelancongan-Lihat Foto Menarik!
  12. 'Wanita Malaysia' berbogel di Lebuh Raya DUKE
  13. 10 Bandaraya paling bersih di dunia! BERSIH, BERSIH, BERSIH!...
  14. 10 Jambatan terbesar di dunia! Jom lihat gambar dan info menarik!
  15. 10 jenis anjing paling berbahaya dan cara menghadapi seranganya
  16. 25 permainan yang digilai di FB! Jom cuba, trial, test! hehehe...
  17. 5 Pelajar perempuan bogel, kejar sorang pelajar lelaki beriman?
  18. AWAS!!! Jenayah Terhadap Musang Boleh Didenda Sehingga RM 500,000.00 Dan Penjara 5 Tahun!!!
  19. Abdurrahman Al Baghdadi - Menjawab Persoalan Imam Mahdi, Dajjal Dan Yahudi
  20. Ada sesiapa nak membela dan bersekongkol dengan artis ini?
  21. Adakah Ini Rangka Manusia Di Zaman Nabi Adam A.S? Mengapa Penemuan Ini Dirahsiakan???
  22. Adik pemain badminton cedera parah ditikam di pusat hiburan 3.30 pagi tadi
  23. Ajaran ESQ 165 Di Fatwakan Sesat!
  24. Aksi terlampau pelajar warga Afrika, Myvi Putih bergoyang-goyang di tepi surau
  25. Alhamdulillah...100,000 British Muslim Di UK Dengan 5,000 Saudara Baru Setiap Tahun!
  26. Alhamdulillah...Cpj Kembali Dengan Selamat.
  27. Alhamdulillah...tiada lagi yang degil...
  28. Ali Sina hina Al Quran ikut akalnya yang rosak!
  29. Amanda Gormley Gadis New York Kisahkan Saat Kembalinya Kepada Fitrah
  30. Anak dirogol teman lelaki, selepas 7 bulan baru ibu tersedar...
  31. Antara Adab-Adab Berpuasa
  32. Anuar, Nik Aziz, Anuar, Nik Aziz, Anuar nak jumpa Nik Aziz kerana Israel...
  33. Apa Cerita Yusuf Estes Yang Diberi Kehebatan!-Before & After...
  34. Apa Pandangan Ustaz Mengenai Masalah Boikot Barangan Yang Mendokong Zionist/Yahudi?
  35. Apa Yang Allah Mahu Aku Buat Dalam Hidup Ku?
  36. Apabila Allah Tidak Mengampunkan Dosa Syirik, Patutkah Kita Manusia Memaafkan Kesalahan Orang Yang Mengamalkan Syirik?
  37. Apakah maksud anak-anak tergadai dengan aqiqahnya...
  38. Arkitek Tanpa Ijazah Berjaya Membina Jambatan Hidup - Terhebat Dalam Sejarah - Saksikan Gambar-Gambar Terhebat!
  39. Asia Bakal Kuasai Teknologi - Malaysia Di Mana?
  40. Awas! Syaitan Bermuka Malaikat!
  41. BN boleh kalah
  42. BUKTI!-30 Tahun Minta Padang Bola Tapi Tidak Dapat.
  43. Bahagian akhir kisah Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia - New !!
  44. Bahasa Melayu Bahasa Kita, Bahasa Rakyat Malaysia!, Bahasa Untuk Perpaduan!
  45. Bahaya Kemurungan membawa maut!
  46. Bahaya Orang-Orang Munafik@Yahudi - Khutbah Jumaat
  47. Bapa rebah melihat anak perempuan sedang hamil mati dikelar menantu
  48. Bayi Berulat Tepi Jalan...'Orang Ipoh' Buat Hal Lagi...
  49. Bekas Pegawai CIA dedahkan penggunaan kaedah penyiksaan waterboarding hadapi dakwaan.
  50. Ben Ladin@'Tentera Biru' Mencuci/Membersih Masjidil Haram!
  51. Bersedia untuk PRU 13!!!
  52. Bertemu hantu pelita
  53. Betul Ke Ada Syaitan Dalam Cermin???
  54. Bola Sepak Malaysia Bersinar Kembali!...Tahniah Pemain-Pemain Muda Malaysia!
  55. Bola Sepak Malaysia- Bukan masih jauh...tetapi MAKIN jauh!
  56. Bolehkah pilih wanita sebagai ketua?
  57. Buka Minda Dengan Penulisan Ustaz Sufi-TV = yuri mind control
  58. Buka Pintu Ijtihad Bagi Yang Layak!
  59. CPJ BERUNDUR SEMENTARA WAKTU - DOAKAN MISI BERJAYA DAN CPJ SELAMAT KEMBALI DALAM MASA DUA MINGGU
  60. CPJ Bawakan BBC World News Untuk Anda! Enjoy!
  61. CPJ Cadangkan Anggota Penguat Kuasa KPDN Bawa Senjata HK MP5 Dan Tembak Saja Ponggong Penjenayah Tuh!!!...
  62. CPJ TABIK 10 JARI YANG NIH!!!
  63. Campak anak perempuan dan terjun dari tingkat enam kerana merajuk dengan suami?
  64. Cantik = Putih? - Mirawati : Muka Cerah, Tangan Gelap = Cantik? - Cpj
  65. Catriona Ross-Akhlak Paling Berpengaruh
  66. Cerita lanjut isteri muda yang dikelar leher dengan kejam hingga mati
  67. Cikgu Sukan marah dan beri amaran keras supaya bapa jangan datang ke padang?-Bapa kecewa!
  68. Cikgupj Fanatik? Alhamdulillah!...Apa kata Ustaz Saifunnizam.
  69. Cikgupj Kena Laksanakan e-disiplin Di Sekolah - Panduan e-disiplin
  70. Cina pun mengamuk macam Melayu...
  71. Cium Tangan Itu Sunnah?
  72. Cubaan Rogol Sebelum Bunuh Dan Bakar - Jenayah Semakin Menjadi-Jadi - Semua Mesti Sentiasa Berwaspada!
  73. DOSA-DOSA PADA MUKA...
  74. DULU Pendakwah, KINI Pelacur dan SELAMANYA...
  75. Dasar Satu Murid Satu Sukan KPM
  76. Demonstrasi membela Al Quran di Afghanistan
  77. Dendam motif pembunuhan kejam Nurul Nadirah (Dirang)?
  78. Detik cemas disamun empat penjenayah dan Detik dramatik empat penyamun ditembak polis!
  79. Di sinilah lokasi rumah paling pelik di lokasi yang pelik! Wow sungguh hebat! Jom tinjau!
  80. Dirang dibakar! - Suspek kes positif dadah - Syor kepada kerajaan
  81. Doa Tolak Musibah Yang Datang Secara Tiba-Tiba
  82. Doa menghindar diri dari musibah dengan izin Allah
  83. Doa-Doa Sahih Dan Mudah Semasa Ibadah Umrah
  84. Dr. Jerald F. Dirks(Master of Divinity) Akhirnya Memilih Islam Dengan Memakai Nama Abu Yahya
  85. Entah-entah esok tiada lagi untuk kita...
  86. Eropah Akan Jadi Negara Muslim?-Populasi Muslim Eropah Kajian 2011
  87. Erti Kebajikan...Bagi sesiapa yang ingin menjadi orang yang benar dan orang yang bertaqwa......
  88. Faithfreedom Indonesia - Laman web menghina Allah, Islam, Al Quran, Nabi Muhammad dan Orang Islam...
  89. Filem Yang Akan Datang, Bukan Keluang Man, Bukan Cicak Man Tetapi Perak Man!
  90. Final 2 Piala Suzuki 2010 - Indonesia VS Malaysia Adalah Persaingan 'Mental'-Jom Kita Ulas Mengulas Bersama Cpj Secara Langsung!
  91. GRO warga asing berumur 20 hingga 30an bekerja di pusat hiburan mewah dan tinggal di kondominium mewah...
  92. Gadai Nyawa Dan Maruah Untuk RM 90,000.00
  93. Gadis 15 tahun ditarik lelaki depan adik
  94. Gadis 20 tahun dicabul dengan rakus setelah diikat
  95. Gadis Malaysia diculik ke Thailand dapat selamatkan diri!...
  96. Gajah Lawan Buaya - Siapa Menang, Siapa Kalah?-Jom Saksikannya!
  97. Gambar Dan Cerita Musim Salji Dari Orang Di UK
  98. Gambar Dan Info Kapal Solar Terbesar Dan Terlaju Di Dunia!
  99. Gambar Dan Info Lima Bandar Paling 'Hijau' Di Dunia!
  100. Gambar Depan Masjidil Haram malam Jumaat lalu - Orang sudah mula berpusu-pusu! MasyaAllah...
  101. Gambar Di Dataran Kaabah- Permulaan Musim Haji Tahun Ini!
  102. Gambar Gelanggang Tenis Tertinggi Di Dunia
  103. Gambar Lelaki Paling Tinggi Di Muka Bumi
  104. Gambar Malaikat Mengatur Awan Ribut Taufan! Mesti Lihat Laailaahaillallah...!
  105. Gambar Mangsa Kekejaman Yang Paling Ngeri Yang Pernah Cpj Lihat - Amaran Kepada Yang Sensitif!
  106. Gambar Masjid Al Haram semasa solat tarawikh - New !!
  107. Gambar Menarik 10 Taman Botani Paling Cantik Di Dunia! Jom Tengok!
  108. Gambar Neraka? Ya Allah!!!...Macam Ni Kah Rupa Neraka Allah???
  109. Gambar Terkini Di Kota Mekah - Banyaknya Kereta Jenazah!
  110. Gambar dan cerita 13 haiwan aneh dan misteri - Benarkah pernah wujud di bumi?
  111. Gambar dan info tokoh-tokoh yang mati dengan hasil karya sendiri...
  112. Gambar menarik keadaan/kesan banjir kilat setelah 12 jam hujan...
  113. Gambar-Gambar Beg Yang Gila-Gila Tetapi Amat Kreatif Dan Menarik!
  114. Gambar-Gambar Bekas Kota Yang Hilang - "Sekiranya Patung/Berhala Disembah, Saksikanlah Bahawa Patung/Berhala Itu Akan/Telah Musnah..."
  115. Gambar-Gambar Dan Info Pohon Kayu Luar Biasa Berusia Ribuan Tahun!!!
  116. Gambar-Gambar Hebat Dan Video Empangan Terbesar Di Dunia Di Negara Yang Akan Lahir Sebagai Kuasa Ekonomi Terbesar!
  117. Gambar-Gambar Hebat Untuk Bermuhasabah-Fikir Makhluk Allah, Jangan Fikir Zat Allah!
  118. Gambar-Gambar Mekah DiLanda Ribut Pasir Semalam
  119. Gambar-Gambar Menarik Berakhirnya Ibadah Haji 1431 Hijrah
  120. Gambar-Gambar Menarik Festival Musim Panas Di Zon Paling Sejuk Di Dunia - Artik
  121. Gambar-Gambar Menarik Lubang-Lubang Ajaib Yang Terdapat Di Muka Bumi
  122. Gambar-Gambar Menarik Suasana Di Mekah Sejak Jumaat Hingga Hari Ini - Jamaah Masih Ramai
  123. Gambar-Gambar Menarik Terkini Di Ruang Solat Di Dalam MasjidilHaram
  124. Gambar-Gambar Perumahan Pelik Yang Tidak Pernah Terpikir Untuk Dibina Diduduki!
  125. Gambar-Gambar Rumah Ibadat - Simbol Manusia Mencari Tuhan - Carilah Tuhan Mu Dengan Hati Yang Tulus Ikhlas...(cpj)
  126. Gambar-Gambar Sekitar Kaabah/Masjidil Haram Selepas Musim Haji
  127. Gambar-Gambar Stadium Bola Sepak Terapung Pertama Di Asia
  128. Gambar-Gambar Tempat Paling Indah Di Dunia Yang Menarik Hati
  129. Gambar-Gambar Terkini 2011 Di Kota Suci Mekah@Masjid Al Haram
  130. Gambar-Gambar Terkini 2011 Di Kota Suci Mekah@Masjid Al Haram
  131. Gambar-Gambar Terkini Di MasjidilHaram - Jamaah Ramai Umpama Musim Haji!
  132. Gambar-Gambar Ukiran Buah Tembikai Yang Menakjubkan!
  133. Gambar-gambar lokasi Sukhoi Superjet 100 terhempas yang mengorbankan 11 paramugari cun
  134. Gambar-gambar menarik Mujahidin Somalia sedang meneruskan jihad...
  135. Gambar-gambar menarik tempat cikgu pj belajar Shaolin Kungfu...
  136. Gambar/Foto Fenomena Pelik Atau Ilusi? Siapa boleh jelaskan?
  137. Gila @ Sewel Zaman Batu!...Senang-senang kelar leher anak perempuan orang sampai mati.
  138. Golongan Manakah Kita?
  139. Golongan terpelajar Malaysia jadi 'keldai'? Sungguh memalukan!...
  140. Graduan perlu tegak kebenaran
  141. Grand Canyon @ Colorado River - Nak Tengok Apa Di Sana?
  142. Gua-gua terbesar di Asia! Sungguh menakjubkan!
  143. Haiwan-haiwan nombor 1 di bumi! Jom tinjau!
  144. Hajat hati nak elak 'bala lambat' tetapi malangnya dapat 'bala cepat'!
  145. Hak Pengguna Di Malaysia - Tahukah anda apakah hak-hak anda sebagai pengguna?
  146. Hakikat kehidupan
  147. Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Lekir, Hang Kasturi, Hang Lekiu dan Hang Li Po Tidak Wujud - Profesor Sejarah
  148. Harga Rumah Naik Lagi 20%
  149. Hari-hari ada kelar leher. Semalam kelar leher anak dara orang, hari ini kelar leher isteri orang pulak. Apa ni...
  150. Hasrat lahirkan perogol bersiri melalui filem kini tercapai...
  151. Hebron 18 tahun lalu...
  152. Hijaukan Rumah Anda, Hijaukan Pejabat Anda, Hijaukan Bandar Anda!
  153. Himpunan Gambar-Gambar Mekah Selepas Musim Haji 2011
  154. Hina Nabi - Wartawan Arab Saudi Bertaubat
  155. Hindari Sifat Sombong, Tamak. Gila Kepada Harta Benda Dan Pangkat
  156. Hold Brooks dari atheis ke Islam, Alhamdulillah... Ali Sina dari Islam ke atheis? Pelik + Lucu!
  157. Hotel Bahtera Dibangunkan Untuk Menyahut Cabaran Alam Masa Kini?
  158. Husam dan Khalid bagi soalan 'sejarah', Hasan bagi jawapan 'sains' bila nak selesai nih!...
  159. I'KTIKAF
  160. ISRA' DAN MI'RAJ
  161. ISTERI MANJA...
  162. Ikuti Liputan Langsung Dari Tahrir Square Cairo-Perkembangan Mesir Terkini!
  163. Imej Satelit dan Imej Radar Cuaca Terkini!-Jabatan Meterologi Malaysia sedang membuat pemantauan...
  164. Indahnya Dataran Depan Al Haram Yang Diperluaskan...
  165. Indek Demokrasi 2010 - Korea Selatan Negara Asian Teratas!
  166. Individu malang dibaham syaitan! Lihat gambar - Berhati-hatilah...
  167. Info & Gambar Jalan Paling Menarik Di Bumi Tetapi Tidak Menarik Ke Syurga...
  168. Info Dan Gambar Sepuluh Binatang Paling Berbisa Di Bumi
  169. Info Dan Gambar Sepuluh Manusia Terkaya Di Dunia Tahun 2010
  170. Info Sukma 2011:Keputusan Akhir-Terengganu Teratas, Perak Terakhir! Apa Nak Jadi Dengan Perak Yang Ketiadaan Emas? Cpj Tahu Sebabnya.
  171. Info dan gambar-gambar gua garam terbesar di dunia!
  172. Ingatan Kepada Mereka Yang Suka Buat Kelakar, Lawak, Jenaka Atau Gurau Senda
  173. Inilah selipar yang didakwa hilang oleh jamaah Masjidil Haram Mekah!
  174. Insomnia - Bila Anda Bermasalah Untuk Tidur
  175. Islam In China - The Religion Of The Pure And True
  176. Islamnya Davis Dan Canon Bukan Disebabkan Perdebatan Agama
  177. Isteri jumpa mayat suami sudah berbau - kematian dipercayai bukan unsur jenayah
  178. Isteri kesal sepanjang hayat kerana tidak penuhi hajat malam terakhir suami...
  179. Isu Ketuanan Melayu-Menang Jadi Arang, Kalah Jadi Abu!
  180. Isu halang pelajar ambil UPSR-Guru Besar mungkin akan dikenakan tindakan-TPM
  181. JENAYAH! OKU Juga sudah tidak boleh dipercayai...
  182. Jangan Dihina@Dibuang Milik Kita Yang Tidak Sempurna@Cacat!
  183. Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal!
  184. Jangan Kerap Hamil?
  185. Jangan Nafi Hak Pelajar Mengambil Peperiksaan
  186. Jauhilah Dari Tujuh Dosa Besar!
  187. Jeffrey Akhirnya Melutut Dan Bersujud Kepada Allah!
  188. Jin Berakal Seperti Manusia?
  189. Jom Kongsi Gambar-Gambar Bangunan Yang Pelik Di Dunia
  190. Jom Lihat Pengalaman Orang Lain Melalui Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan!!!
  191. Jom Lihat Puluhan Gambar Menarik Hasil Rakaman Jurufoto Yang Hebat, Yang Belum Pernah Anda Lihat!
  192. Jom Meneroka Gua-Gua/Terowong Di Bawah Lautan Yang Menakjubkan!
  193. Jom Mengembara Ke Tempat Manusia Tidak Pernah Sampai Melalui Gambar-Gambar Terhebat!!!Siapakah Penghuni Di Tempat Ini?
  194. Jom Tengok 10 Fenomena Alam Yang Hebat!!!
  195. Jom Tengok 16 Gambar Air Terjun Terindah Ciptaan Allah Di Muka Bumi! Dan Redakan Kepanasan Hati Mu...
  196. Jom Tengok Gambar 10 Basikal Paling Giler Di Dunia!-Lupakan Politik Sekejap!hehe...
  197. Jom Tengok Gambar Jentera Yang Besar-Besar! - Di Udara, Darat Dan Laut.
  198. Jom Tengok Gambar-Gambar Aksi Dasyat Yang Belum Pernah Anda Lihat!!!
  199. Jom Tengok Gambar-Gambar Aksi Terlampau Versi Cpj, Enjoy!...
  200. Jom Tengok Gambar-Gambar Jin Dan Syaitan Yang Bersekongkol Dengan Kemusnahan!!!
  201. Jom Tengok Gambar-Gambar Pelbagai Jenis Dan Gaya Tunggangan!
  202. Jom Tengok Gambar-Gambar Pesta Menara Manusia! Syok!!!
  203. Jom Tengok Gambar-Gambar Stadium Untuk Bola Sepak Piala Dunia 2018 Di Russia
  204. Jom Tengok Gambar-Gambar Tempat HANTU Suka Duduk...Heheheeee...
  205. Jom Tengok Gambar-Gambar; Antara Haiwan-Haiwan Terbesar Di Dunia Dalam Jenisnya!!!
  206. Jom Tengok Gambaran Reka Bentuk Bangunan Masa Hadapan.
  207. Jom Tengok Haiwan Padang Pasir Yang Anda Tidak Pernah Terfikir Tentangnya!!!Di Hutan Batu Sekalipun Allah Tetap Memberi Rezeki!!!
  208. Jom Tengok Peace TV! EnjoY!...
  209. Jom lihat gambar-gambar rumah paling pelik di lokasi yang pelik! Tentu anda tidak pernah melihatnya!
  210. Jom nikmati keindahan 12 rumah api terindah di dunia!
  211. Jom pergi zoo cpj lihat gambar-gambar 'cute newbies' enjoy!...
  212. Jurufoto hebat mempamerkan kehebatan Maha Pencipta! MasyaAllah...
  213. KISAH SUKA DUKA MENUNTUT ILMU KAROMAH DAN PERDUKUNAN
  214. Kadar Jenayah Di Pulau Pinang Menurun- Melepasi KPI 20%
  215. Kami Memilih Islam Dan Besyukur Menjadi Muslim!
  216. Kanak-Kanak Palestin Mengalami Penyiksaan Dalam Tahanan Israel - Mari Berdoa Untuk Mereka!
  217. Kanibal moden jual daging manusia...
  218. Kasihan si ibu ini, anak gadis lari ikut pemuda Pakistan
  219. Kaum Khazar; Yahudi Jadi-Jadian Adalah Asal usul Zionist Laknatullah?
  220. Kawan-Kawan Blogger, Jom tolong cari gadis hilang ikut rakan Facebook
  221. Keadaan Dataran Kaabah Semasa Solat Jumaat
  222. Keindahan Mentari Musim Sejuk Di Beijing
  223. Keindahan Permandangan Kota Mekah Dari Clock Tower!!! Jangan Ketinggalan!!!
  224. Kejamnya kanak-kanak/bayi diperlakukan begini - Bayi tanpa kepala dan sebelah kaki ditemui dibuang dalam sungai (gambar mengerikan)
  225. Kematian Osama Ben Ladin Kisah Benar Atau Cerita Kartun?
  226. Kematian Theven Andrian Joseph di Malang dipercayai tidak sama dengan pembunuhan Andrian Jay Pereira?
  227. Kembalinya insan yang tersayang...
  228. Kembara Negeri Kayangan Mencari 'Ilham'
  229. Kementerian Pelajaran Malaysia...
  230. Kemeriahan Di Pintu Kaabah, Multazam Dan Hajarul Aswad Tiada Bandingannya!!!
  231. Kenali APCO Worldwide - Tatap Gambar 57 Orang Ahli Penasihat Yang Hebat!
  232. Kenangan Haji - Hujan Dan Pelangi Di Hari Melontar...SubhanAllah!...
  233. Kenderaan Pengangkut Hebat!!!Adakah Yang Lebih Hebat Daripada Pengangkut Gergasi Ini?
  234. Kes kezaliman terhadap Nur Nadirah@Dirang - Roselyn yakin bekas suaminya tidak terlibat
  235. Kesedihan/Penderitaan Seorang Blogger, Peringatan Untuk Semua...
  236. Ketahui Tempat Paling Dalam Di Permukaan Bumi + Kehidupan Yang Ada (Kemaskini)
  237. Khalid Ibnu Al Walid dan Abu Ubaidah Panglima Islam yang tiada tolok bandingnya yang mengalahkan Panglima Rome dengan pedang di Syam(Syria)
  238. Khutbah Guru
  239. Kih, kih, kih...tak kan masalah kecik ghupa ni pun nak bawak tidur yeop!...
  240. Kiraan gaji ssm 2012
  241. Kisah-kisah Anjing dan Babi selamatkan manusia
  242. Koleksi Puluhan Gambar Haiwan Pelik Yang Jarang Ditemui! Rugilah Anda Kalau Tidak Melihatnya.
  243. Koleksi kisah-kisah pengembaraan di alam bunian - Tidak semestinya anda percaya
  244. Koleksi pendapat kaedah memperoleh kecemerlangan
  245. Konvensyen BN - Tanda Pilihanraya Sudah Hampir!
  246. Kota Mekah Dah Mula Sesak!
  247. Kota Mekah Dulu, Kini Dan Akan Datang!
  248. Kota Mekah dikunjungi semula, kerja-kerja meroboh diteruskan dan Dataran Kaabah mulai meriah...beginilah senarionya kini...SubhanAllah...
  249. Kotak Hitam Pesawat Sukhoi Superjet 100 yang terhempas korbankan 45 penumpang termasuk 11 paramugari jelita di temui dan dianalisa!
  250. Kotak Hitam Sukhoi Superjet di teliti, laporan lengkap 12 bulan lagi - Terkini dari jakarta
  251. Krisis Libya Yang Berlanjutan Akan Membawa Padah Kepada Harga Petrol Dan Musibah Kepada Manusia Global!!!
  252. Lapan Gambar Menarik Jambatan Tertinggi Di Dunia! - Terhebat Masa Kini!
  253. Larangan Dalam Ihram
  254. Larangan Menyebarkan Fitnah@Keaiban Orang Lain - Untuk Renungan Sahabat
  255. Lebih 10,000 serbu ceramah Ustaz Azhar Idrus!
  256. Lebih Separuh Orang Eropah Keturunan Firaun!
  257. Lelaki bogel mati ditembak setelah menculik dan menahan kanak-kanak perempuan berumur 10 tahun.
  258. Lelaki mati ditetak dengan parang di leher, wanita tembus paha ditembak penyamun...
  259. Lihat Gambar - Vienna Paling Baik Vs Baghdad Paling Buruk?
  260. Lihat Polis Wanita Arizona USA tutup aurat semasa beliau berkhidmat sebagai seorang anggota polis Arizona-Baca kisahnya yang menyentuh hati!
  261. Lihat carta mereka yang terbaik antara yang terbaik! - Perempuan telah mengalahkan lelaki!...
  262. Lihatlah Seekor Lalat Menjadi Perumpamaan Allah!
  263. Liwat/Zina : Nak Percaya, Boleh Atau Tidak ?
  264. Logikkah siapa jadi raja/ketua tidak penting?Logikkah Nabi S.A.W patut jadi raja?
  265. Logistik - Jentera Pengangkut Paling Hebat Di Dunia! Jom lihat gambar-gambar menarik
  266. Loji Nuklear - Tsunami - Radiasi - Meh Tengok Pil Dan Tumbuhan Anti Radiasi - Bolehkah Selamatkan Kita?
  267. Lucia - Gadis Manis Mexico Yang Memeluk Islam - Meh Tengok Gambar Lucia
  268. MASYAALLAH!...EMPAT JUTA UMAT ISLAM MENCARI LAILATUL-QADR DI MEKAH!
  269. MENGENAL PARA WALI ALLAH
  270. MERDEKA!!! Seks Bebas!!!
  271. MUKA SAMA?APA NAK HERAN...
  272. MULTAZAM...
  273. Macam Mana Nak Ajar PJ?
  274. Mak Datuk!!!!!!Syabu 200 Guni Simen Dirampas-Apa Nak Jadi Nih!!!
  275. Malaysia Juara AFF Suzuki 2010 Dengan Kelebihan Gol 4 - 2 Mengalahkan Indonesia!
  276. Malaysia: 672 people arrested as 10,000 demonstrate over electoral reform
  277. Mangsa bakar dengan petrol kritikal - 5 sahabat didakwa cuba membunuh
  278. Manusia Dengan Jantung Portable Pertama Di Dunia
  279. Masjid Washington bawa sinar kepada warga US
  280. MasyaAllah!!!Kristal Gergasi dan Gua-Gua Kristal Terbesar Di Dunia Ciptaan Allah!!! Pernahkah Anda Melihatnya?
  281. MasyaAllah!...Dataran Kaabah, Tiada Lagi Ruang Yang Kosong!...
  282. MasyaAllah!...Haji Tahun Ini...
  283. MasyaAllah!...Islam Penyelamat Christopher Patrick Nelson Yang Menderitai Paranoid-Schizophrenia Bipolar
  284. Mat Giler Motosikal Meh Sini, Tengok Koleksi Gambar Motosikal Giler!!!
  285. Mata Dajjal Di Mid Valley Petaling Jaya???
  286. Mata Pelajaran Sejarah Penting Dalam Pendidikan
  287. Mathew Miller Buktikan Bahawa Bersujud Cara Paling Mustajab Untuk Berdoa!
  288. Mayat manusia dah jadi macam sampah!
  289. Mekah Semakin Sesak Bila Ramadhan Semakin Hampir!...
  290. Melayu Bangsa Terpilih Di Akhir Zaman?
  291. Melihat Kaabah Besar Pahalanya!...Jomlah Ke Mekah Untuk Melihat Kaabah!
  292. Memperkenalkan Joshua Evans!... Sudilah Berkenalan Dengannya!
  293. Menara Jam Mekah Pelengkap Tanda Kiamat Menurut Hadis?
  294. Mencari syurga dunia dengan belayar atas pulau!
  295. Mengamuk pecahkan cermin kereta orang, ibarat pondan gila meroyan!
  296. Mengapa Tali Pinggang Keselamatan Bawa Bencana???
  297. Mengapa remaja Melayu layu?
  298. Mengundi Pilihan Raya Wajib - Mufti Pahang
  299. Meninjau Tempat Pelancongan Yang Menarik Melalui Gambar-Gambar!
  300. Mesut Ozil & Sami Khedira - "We Are Muslims"
  301. Mimpi Ngeri Di Hujung Dunia!
  302. Misi BERSIH biar bersih!!!
  303. Misi Gelap Walt Disney
  304. Mujahidin Taliban akan bebaskan warganegara Swiss jika Dr Aafiaa Siddiqui dibebaskan
  305. Musim Haji Sudah Tamat, Tetapi Kota Mekah Masih Meriah....Lihat gambar-gambar semalam 2 Disember
  306. Muslihat Amerika Dalam Krisis Nuklear Korea Utara Ada Kaitan Wikileaks Dan 'Kiamat' 2012?
  307. Mutiara Puasa
  308. Nah! Permandangan Masjid Al Haram dari atas! Terkini 2012!
  309. Nak Muka Cantik Dan Berseri? Amalkan Petua Ini!
  310. Nak Tengok Gambar Burung Merak Albino? Meh Sini!...
  311. Nasib Seorang Guru Muzik - Jam 2.30 Petang keluar mengajar, kemudiaan dijumpai mati dibunuh dalam kereta jam 7.45 pagi
  312. Nasib Seorang Penagih...
  313. Nurul Shafiqa, umurmu baru 16 tahun...kembalilah, kerana dirimu lebih selamat di pangkuan kedua ibu bapamu...
  314. Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia - New !!
  315. Oh Indahnya Malam Yang Dingin Di Kota Suci...
  316. Orang UMNO Dan Orang PAS Disaran Gunapakailah Pandangan Ini!
  317. PANAS!!!Jom tengok syaitan dan jin dalam api!!!
  318. PDRM Patut Guna Motosikal Terbang Cegah Jenayah!...Lihat Gambar.
  319. PJ Dulu Dan PJ Sekarang
  320. PJ Tenaga Batin!
  321. PJ Tu Apa? Apa Faedah?
  322. PM, Hudud, PAS, Kuota Bumiputera, Namawee dan Gagasan 1 Malaysia
  323. PORNO, PORNO,PORNO! XXX!
  324. PRU 13 SIAPA AKAN MENANG?
  325. PRU Ke-13, 3 JUN ?
  326. PTPTN - 155,343 peminjam@RM 929.53 juta belum bayar!!!- Di mana silapnya NIH!!!???
  327. PUASA JALAN MENCAPAI TAQWA
  328. Padah! Bunga Api Neraka Mula Membaham Israel!!!
  329. Pakaian Renang Untuk Wanita Muslim - Lihat Gambar Menarik!
  330. Panduan Menjawab Kekeliruan Keperluan 4 Saksi Bagi Tuduhan Zina Dan Liwat Dalam Syari'at Islam
  331. Panorama Indah Yang Tidak Terdapat Di Negara Kita Malaysia
  332. Para pemimpin negara ini sepatutnya patuh titah Baginda Sultan ini!
  333. Pasangan penjual burger 20-an buat onar!!!
  334. Pecah rumah ketika penghuni nyenyak tidur, kerugian bernilai RM 10,000.00
  335. Pecah rumah lagi...kurang hajar punya bapak?
  336. Pelajar wanita 20-an dicekup dengan pak itam rakan sekelas dalam keadaan tidak berpakaian
  337. Pemain All Blacks Peluk Islam!
  338. Pembunuhan Rozana menyerlahkan penyimpangan dan kegawatan kehidupan remaja masa kini.
  339. Pemimpin BN Disaran Kikis Empat Penyakit
  340. Pemimpin Umat Islam Jangan Tolak Hukum Allah!
  341. Pemimpin Umat Islam Yang Allah Tidak Peduli Dan Yang Ahli Syurga
  342. Pemimpin Yang Patut Ditolak@Tidak Diberi Undi
  343. Peminat Aksi Haiwan-Haiwan Comel Meh Sini!!!
  344. Peminat Bola Sepak Liga Premier Inggeris Meh Sini!!! "I'm Moslem. Don't Panic"- Nathan Ellington
  345. Peminat Kereta Meh Sini - Lihat Sepuluh Buah Kereta Paling Pantas Di Dunia Masa Kini
  346. Peminat Kereta Mini Cooper Meh Sini, Lihat Gambar Kereta Mini Cooper Paling Panjang Di Dunia!!!
  347. Peminat Lukisan 3D Meh Sini Tengok Hasil Yang Mengkagumkan!!!
  348. Pemuda China Peluk Islam Sebab Babi!
  349. Pendirian bubar DUN 13 Mac!
  350. Penduduk Kampung Baru zahirkan kebimbangan ekoran jenayah culik dan tahan dalam rumah
  351. Penemuan Baru NASA!@Planet Alien-Kepler 10b
  352. Pengaruh Kaum Khazar Dalam Masyarakat Yahudi Jadikan Yahudi Lebih Ganas Sebagai Zionist?
  353. Pengertian Jihad Menurut Para Ulamak
  354. Pengikut Syiah Diserbu JAIS - Tatu Kalimah Allah?
  355. Pengurusan Islam Dalam Negara Demokrasi
  356. Penjual karpet peluk dan selak baju gadis 19 tahun 20 minit dalam rumah
  357. Penyamun Siber pintas perbualan internet - RM 500,000.00 lesap!
  358. Perayaan Bagi Satu Agama Dirayakan Oleh Pelbagai Agama Adalah Satu Perkara Yang Pelik Bin Ajaib
  359. Percayakah anda bahawa Jaguh Kungfu Terhebat China Wong Fei Hung adalah seorang Muslim?
  360. Perempuan punya pasal, muka kena 50 jahitan, mata dikhuatiri buta!!!
  361. Pergi masjid tapi degil...
  362. Permandangan Kaabah pada waktu malam dan siang yang lengang - jarang ditemui pada musim umrah...
  363. Permandangan Terkini( 5 Mei 2011) Di Sekitar Luar Masjidil Haram Mekah
  364. Pernahkah Anda Lihat Gambar-Gambar Akuarium Terhebat Di Dunia? Jom Lihat!
  365. Perrrgggghhhh!!! Papan Tanda Biadab, Kurang Ajar, Otak Kecil/Sempit Dan Tidak Bertamaddun!
  366. Pesan Rasulullah S.A.W Berkenaan Amalan Pemakanan
  367. Pilihan raya umum 13 dah hampir tiba! Jom semak adakah anda layak untuk mengundi!
  368. Pilihan(tu)raya
  369. Pintu-Pintu Syurga Dan Bagaimana Memasukinya
  370. Pokok Paling Tinggi Di Dunia - Lihat Gambar-Gambar Yang Amat Menakjubkan
  371. Polis KL VS Geng Mamak : Tembak Menembak macam filem Hollywood-Dua orang penjenayah ditembak mati.
  372. Polis telah berjaya mengenalpasti dua daripada 30 lelaki "pondan gila meroyan" yang memecahkan cermin kereta orang ramai
  373. Polisi Keselamatan Kegiatan Luar Bilik Darjah
  374. Populasi Muslim Eropah Sepuluh Tahun Lalu!...
  375. Proton P3-21A dilancar pertengahan bulan ini - lihat gambar!
  376. Pusat Pemulihan Akhlak gagal!... Lelaki 23 tahun ditembak.
  377. Pusat hiburan larut malam sinonim dengan maksiat, dadah, perjudian dan kongsi gelap
  378. RAMPAS!!! Kelantan.
  379. Rahsia Manhaj Rabbani (1)
  380. Rahsia Predator 1987...Jom lihat info dan gambar-gambar menarik!...
  381. Rahsia dan bahaya menuntut 'ilmu batin'
  382. Ramainya Tetamu Allah Di Baitullah Sekarang Ini!
  383. Rampasan bernilai RM 564,452.00 hasil serbuan makmal dadah di sebuah rumah teres dua tingkat.
  384. Rekod Baru!...Lelaki 100 Tahun Tamatkan Larian Marathon Kurang 9 Jam
  385. Remaja balun amah, samun dan kemudian diberkas di Lorong Haji Taib.
  386. Rezeki Haram Guna Kapak Dan Parang
  387. Richard Patterson, Jutawan Amerika memilih Islam kerana warga muslim Saudi yang baik hati...
  388. Rogol budak berumur 3 tahun, melampau!...
  389. Ron Mastro Menemukan Islam setelah membaca buku tulisan Harun Yahya
  390. Rumah Dibakar Setelah Lapan Kali Diceroboh!!!
  391. Rumah Otomatik - Idea Inovatif Untuk Masa Hadapan - Jom lihat Info Dan Lukisan Menarik!
  392. Rumah atas pokok pun tidak kurang hebat! Jom Lihat!
  393. Rumah-Rumah @ Bangunan Pelik Yang Benar-Benar Wujud
  394. Rupa Hard Disk Pada Tahun 1956
  395. Rupa Puasa Yang Sempurna
  396. Rusia Akan Menjadi Negara Muslim Menjelang Tahun 2050?
  397. Saat Kembalinya Khalifah Umar Al Khattab
  398. Sains Buktikan Zikir Cerdaskan Otak Jana Kebaikan! Boleh Jadi Kebal??
  399. Saksikan Ular Sawa Telan Orang Dan Muntah Badak! Hanya Bagi Yang Belum Pernah Lihat.
  400. Sanggup Menyamun Walaupun Sedang Hamil!!!Apa Punya Bala Nih!!!
  401. Satelit NASA terhempas di bumi - Nasihat untuk orang ramai
  402. Satu doa semasa bingung selesaikan masalah Abdur Rahim Green selama 23 tahun! Subhanallah!...
  403. Satu-satunya Ibadat yang dilakukan oleh manusia, para malaikat dan Allah
  404. Sejenak mengenang keperibadian Rasulullah S.A.W
  405. Sejukkan Mata Dan Hati Dengan Permandangan Indah 'Brazil Water Fall'...
  406. Selamatkan Diri Daripada Fitnah Ini, Jika Mahu Selamat Daripada Dajjal!!!
  407. Selamatkan bumi kita...bila kita nak sampai tahap ini?
  408. Seludup dadah melalui KLIA 15 kali bernilai hampir RM 16 juta!
  409. Sempena Maal Hijrah...Telah Habislah Iman Dari Orang-Orang Yang Tidak Menentang Kemungkaran!...
  410. Semua Blogger Mesti Lihat! - Gambar 10 Jenis Laptop Paling Mahal Di Dunia!
  411. Semua cerita-cerita mutakhir polis hari Ini! Fuh! Hebat Polis!.
  412. Senaman Isometrik Mudah Untuk Sihat Dan Mancho!
  413. Senaman Terbaik Untuk Abdomen (Bahagian Dada, Perut Dan Ari-Ari)
  414. Senduduk Putih Sedarkan Seorang Blogger Kerdil
  415. Senjata "Berhantu" Boleh Membunuh Dari Jarak 100 Batu!
  416. Seorang lelaki di tuduh bunuh teman wanita, Polis bunuh seorang lelaki ketua samseng geng 08.
  417. Seorang maut ditetak lelaki mabuk!
  418. Seorang tua di dalam sebuah masjid yang sangat tua...
  419. Sepuluh Gambar Lokasi 'Road Trips' Paling Menarik Di Amerika
  420. Sepuluh Jenis Dadah Paling Popular Dan Kesan Atas Penyalahgunaannya
  421. Sepuluh Negara Paling Miskin, Negara Umat Islam...Mengapa?
  422. Serbuan 3 Hotel - 47 Pelacur 11 lelaki di tahan , 107 kondom, 4 bahan pelincir dan 3 gulung tisu dirampas
  423. Seterika Muka Isteri Persoal Kehendak Suami...
  424. Si Hitam berlagak samseng? Meh sini nak hajar!
  425. Siapa Kata Orang Jepun Tidak Berminat Kepada Islam? Jom Tengok Bukti-Bukti Nyata!
  426. Siapa kata orang Korea tidak minat kepada Islam? Meh Sini!
  427. Siapa sebenarnya cicakman!
  428. Siapakah Maher Zain
  429. Siapakah Yang Akan Memenangi Pilihanraya Umum 13 ( III )
  430. Siapakah Yang Membisikkan Allahuakbar!..Allahuakbar! Ke Telinga Model Donafamik Davidson@Madame Fatima Mil Davidson?
  431. Siapakah orang Malaysia terkaya! - Senarai terkini...
  432. Siapakah sahabat yang sesat atau hadith ini palsu?
  433. Sistem Pendidikan Malaysia Lebih Baik Kata PM
  434. Skim Jala Ikan - Yang menjalanya seorang saja tetapi yang ramainya kena jala!
  435. Strategi Laut Biru? Semua Teori, Semua Strategi, Semua Usaha Tidak Berguna!!!...
  436. Suami bunuh isteri yang sedang hamil dua bulan...mengapa jadi begini?
  437. Suami kesal abaikan isteri yang baik sehingga menemui ajalnya...
  438. Suasana Mekah Selepas Hari Raya
  439. SubhanAllah!!! Ramainya Yang Buat Umrah Sekarang Ini! - Gambar Terkini Di MasjidilHaram
  440. SubhanAllah!!!Syahdunya merenung gambar Masjidil Haram di waktu malam yang hening...Gambar terkini!
  441. SubhanAllah!...Cantik Dan Indahnya Makhluk Ciptaan-Nya Ini...
  442. SubhanAllah!...Hampir Semua Jamaah Haji Telah Berada Di Mekah!...
  443. SubhanAllah!...Saksikan Keagungan Tuhan!...- Ada Sungai Di Dasar Lautan!...
  444. SubhanAllah...Hening, Nyaman Dan Sejahteranya Waktu Dhuha Di Dataran Kaabah!...
  445. SubhanaAllah!!! Hebatnya Haji 2011...Jumpa Lagi Musim Akan Datang!
  446. Sukan Asia 2010 - Apa Malaysia Dapat?
  447. Sukan Dan Islam - Bekas Ketua JK Fatwa Al-Azhar
  448. Sukan Islam Wajar Dipopularkan...Tapi Bila?
  449. Sukan ekstrem rosakkan jantung?
  450. Suleyman Ahmad Seorang Yahudi Amerika Yang Memeluk Islam Bukan Kerana Politik Atau Kemanusiaan...
  451. Syabu Perosak Generasi - Rampasan terbesar bernilai RM 27 Juta, tetapi yang tidak berjaya dirampas adalah berkali ganda lebih besar...
  452. Syurga Yang Hilang-Aku Bermula Daripada Ayah
  453. Syurga Yang Hilang-Aku dilahirkan di taman syurga
  454. Syurga Yang Hilang-Syihir Yang Dilaknati
  455. Tahukah Anda Ada 30 Buah Parti Politik Berdaftar Di Malaysia?
  456. Tahun 2012, bermula 'zaman jahilliah moden' sebelah tangan manusia harganya hanya RM 500 sahaja!
  457. Tahun Baru, Cuba belajar bina persepsi baru...kisah ini mungkin boleh jadi teladan...
  458. Tak pakai baju dalam kerana lepas berasmara, bawa dadah untuk edar/ Pelacur diserbu warga asing tengking D7?
  459. Tawar seks untuk beli pil - Seks dalam kalangan pelajar sekolah telah menjadi barah yang menular...
  460. Teguran Kepada Cikgupj Berasas Kepada Kisah Muaz...Alhamdulillah...
  461. Telefon bimbit samsung galaxy s ll memang smart
  462. Tertegakkah Khilafah Di Era Globalisasi?
  463. Teruknya akhlak warga US yang warga kita nak tiru sangat...
  464. Tiada Dokumen Sah, 19 Orang Ditahan.
  465. Tidak Percaya Bulan Terbelah?- Meh Sini!
  466. Tidak pernah jumpa dalam Masjidil Haram sesepi ini...MasyaAllah...
  467. Tiga mati akibat tidak mengenang budi...
  468. Tiga peristiwa sedih yang anda perlu tahu hari ini
  469. Tongkat Teras Gemunggal(Remunggai) Harga RM 2000.00 Sebatang.
  470. Top Secret - Gambar-Gambar Dalam Kubu Fail WikiLeaks Yang Kebal Nuklear! - 30 Meter Di Bawah Tanah!
  471. Tragedi Banjir Besar Bulan Ramadhan - Tiada bantuan buat kami kerana ayah kaki bangkang - New !!
  472. Tragedi Ramadhan (sambungan) - Banjir terbesar dalam sejarah meruntuhkan rumah kediamanku - New !!
  473. Tragedi Ramadhan - Ya Allah, Janganlah Engkau Butakan Mata dan Hatiku... - New !!
  474. Tsunami Jepun 2011 Kiamat Bagi Mereka Yang Terlibat! - Jom Lihat Puluhan Gambar 'Kiamat'!
  475. Tujuh Geng "Cota Kayu" Diberkas.
  476. Tulang rusuk dan tulang selangka yang malang - New !!
  477. Tumbuhan Herba Yang boleh Hilangkan Bau Badan - Remaja Dan Orang Dewasa Boleh Pilih Antara 10!
  478. Ubat Malas Menurut Islam
  479. Ulam Peria Liar - Khasiatnya Mengkagumkan!
  480. Updated Gambar-gambar luar dewan solat di ruang dalam komplek sebuah masjid di Beijing!
  481. Ustaz Badrul Amin...
  482. Vertical Garden: The art of organic architecture
  483. Wahai Allah! Kemuliaan Rumah Mu, Lambang Keagungan Mu...
  484. Wajah-wajah cantik 11 pramugari Sukhoi Superjet 100 sebelum terhempas
  485. Wanita Melayu dan lelaki Nigeria; Keldai dan Babi Dadah
  486. William Suhaib Webb-Dipilih Antara Salah Seorang Daripada 500 Warga Muslim AS Sebagai"Most Influential Muslims in the World"
  487. World's first Muslim search engine filters 'haram' content
  488. Ya Allah, kurniailah aku mati syahid di jalanMu
  489. Yahudi Pun Mahukan Islam!
  490. Yesus (Nabi Isa a.s) bukan Tuhan
  491. Zaman Petrol Mahal Giler Ni, Pakailah Kereta Kecil!...Jom Tinjau Kereta Paling Kecil Di Dunia!!!
  492. sambungan kisah Bertemu hantu pelita - New !!
  493. sambungan kisah Nyaris maut ditelan Lubuk Rumbia... - New !!

Widget by Abu Farhan

Assalamualaikum...Terima Kasih Kerana Sudi Bersama Cpj

IP